کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

احمد احمد نامی که در آروزی دیدن صاحبش بودم

 

لبیک یا رسول الله  

 

  

احمد احمد، نامی که در آروزی دیدن صاحبش بودم   

 

  

 

احمد احمد را دیدم. شاید پولاد... شاید اسطوره... شاید افسانه... شاید قصه... شاید خواب... 

 

اما نه احمد احمد واقعیت دارد... واقعیتی از ستبری زنان و مردانی که تمام زندگیشان خلاصه می شود در تکلیف...  

 

مبارزی از نسل اول از دوره انقلاب... جانباز انقلاب 

 

در تب و تاب دیدنش یاد دیدارم با خانم دباغ افتادم... وقتی خانم دباغ را دیدم باور نداشتم این همان زن نستوه است و من در حضور او!

 

عزم رفتن میکنم اما کجا؟ دیدار کسی که بدور از تمام حرفهای کلیشه ای، حجابم، هویتم، امنیتم، شخصیتم، آگاهیم، دینم و اعتقاداتم را مدیون او هستم . میدانم اگر احمداحمد و احمداحمدها نبودند و جان پای دین نمیدادند امروز کشور من کشور مسلمانی چون ترکیه بود که تنها نام مسلمانی یدک میکشید و من هرگز با حجابم آزاد و ایمن نبودم. شاید که نه حتما در پستوی خانه حسرت فعالیت و تحصیل و دانشگاه و ... میخوردم.

 

مردی که سخت ترین شکنجه های ساواک را تحمل که نه به جان خرید...ترور شد با حجمی از گلوله، شکنجه شد با تنی و درونی مجروح و دردآلود اما بازهم بازهم بازهم مبارزه .... مبارزه برای چه چیزی؟ هدف و چه بود هدف؟ دین، دین، دین ....همسرش را در این راه تقدیم آرمانش کرد و شهادت پیشوند نام همسرش و مادر فرزندانش شد...    

 

از بزرگی به یاد دارم که می گفت وقتی مسلئه دین خدا مطرح است برای حفظ آن امام حسین ع باید فدا شود و پرپر شود ما که دیگر هیچ ... 

 

عینیت این سخن را در احمد احمد باید دید... شکنجه برای دین برای هدف برای انقلاب برای میهن... 

  

با چوبهای زیر بغل به سختی راه می رود. گلوله ای از7-36 سال پیش بر پشت زانو دارد و رد گلوله هایی بر کمر ... درونش را نمیدانم ...نمیدانم با آن شکنجه ها و خونریزیها و اتصال برق به بدن چگونه سر میکند ...  

  

  

 

با جمعی از دوستداران انقلاب که اغلب جوانان نسل سومند و طی یک فراخوان اینترنتی گردهم آمده اند وارد منزلش می شویم... به گرمی پذیرایمان میشود... خانواده اش را معرفی میکند؛ همسر دومش نیز مبارز است، باجناقش به همراه همسر نیز از مبارزان انقلابند... از مبازاتش می گوید و از سختی مبارزات آن دوره و عدم آگاهی ها ... از امام می گوید ... از تشکیلات مجاهدین خلق می گوید و انحرافات .... احمد احمد بعد از سال 54 که سازمان مجاهدین خلق طی یک تصفیه درون گروهی، رسما اعلام میکند که مبانی اعتقادی مارکسیستی را پذیرفته و به مبارزات مسلحانه روی آورده از سازمان جدا میشود و حزب خودجوش حزب الله را پایه گزاری میکند. تبعات جدایی از سازمان، شهادت همسرش است توسط اعضای تندروی مجاهدین خلق. همانها که مجیدشریف واقفی را نیز به شهادت رساندند. احمد احمد هرگز همسرش را پیدا نمیکند و تا به امروز مفقودالجسد است.  

  

 

 

در حین صحبتهایش مدام این فکر آزارم میدهد: ما کجا هستم؟ کجای تکلیف؟ ما کجاییم؟ من، ما در مسیر هموار جاده ای با آرامش طی مسیر میکنیم که روزگاری کوهی بود عظیم با صخره ها و قله ها و دره های مرگبار .... چه خونها که ریخته شد چه شیونها به پا شد چه خون دلها خورده شد چه مادرها که جگرشان سوخت چه نازنین جوانهایی که زیر دهشتناک ترین شکنجه ها مظلوم مظلوم مظلوم و غریب شهید شدند ...تا این کوه تبدیل به جاده ای شد هموار و آسفالت که انتهای آن، باغ سبز ظهور را نشان میدهد. 

 

گرچه امروز جنگ نرم دشمنان، پیچیدگیهایی دارد که مبارزه را سخت تر میکند اما احمداحمدها و مرضیه دباغ ها و هزاران لاله مخلص، جاده را صاف و کارمان را راحت کرده اند ....اما قبول کنیم که روزمره ایم ... آنقدر روزمره شدیم که احمداحمد ها را ناخواسته به حاشیه فرستادیم و آنچه که نباید ها را به صحنه آوردیم.... آنقدر روزمره شدیم که دیگر احمداحمد را ندیدیم... جانبازی ندیدیم... سخن از جانباز که شد گفتیم وضعشان خوب است اما یادمان رفت که آنها به کوچه پس کوچه های انزوا تبعید شده اند ....آنقدر روزمره شدیم که احمد احمد می گوید: گاهی فکر میکنم کاش همان روزهای مبازه بود و امروز را نمیدیدم.... این سخن توده باروت ذهنم را منفجر میکند، وای خدایا ....چقدر اهمال و  بی خیالی و روزمرگی و مسامحه کردیم تا فوق تصورترین شکنجه ها برای احمد احمد قابل قبول تر از دیدن خیانتهای امروز است .... آنقدر روزمره شدیم که دیگر احمد احمدها را بر تن شهر نمیبینیم... آنچه در شهر میبینیم فساد است و بی حجابی ....آیا این نیست معنای روزمرگی ؟ پذیرش راحت صحنه های ناهنجار شهر آیا به معنی آن نیست که غیرتمان نم کشیده؟ شهرمان زخمیست زخمی زخمی... هر از گاهی شهیدی می آید و زخمهای شهر را می شوید و مرهم می گذارد اما کمی که گذشت ....زخمهای شهر بازهم عفونی می شوند ..... گرد روزمرگی تمام شهر را پوشانده خبر داریم آیا ؟ 

 

میان صحبتهایش مدام از ولایت می گوید و ولایت پذیری و اینکه اگر از ولایت ایراد بگیری و سوالی داشته باشی و چرایی بیاوری در کار، باید به درستی ایمانت شک کنی. 

 

کل صحبتهایش را وصل میکند به ولایت و می گوید برای در امان ماندن از گزندها و برای انقلاب باید گوش به فرمان ولایت باشی ...میگوید که ولایت از جانب امام زمان عج هدایت میشود .... 

 

به سوالهای دوستان پاسخ میدهد...

 

من پرسشی متفاوت تر دارم. می پرسم: شهید سیدحسین علم الهدی میگفت هرکس با قرآن مأنوس باشد در برابر شکنجه طاقت می آورد، شهید رجایی گفته بود با آیات قرآن طاقت می آورد زیر شکنجه. اما شما، شما که بارها طعم شکنجه های فوق تصور را چشیدید، شکنجه هایی که حتی شنیدنش برای ما غیرقابل تصور است، آزاد که میشدید باز میرفتید سراغ مبارزه، میدانستید که احتمال دستگیریتان زیاد است و باز آن شکنجه ها ... چه چیزی شما را به ادامه راه می برد؟ پاسخ جانباز احمد احمد، جانباز انقلاب در کلام اول به این پرسش این بود: تکلیف 

 

بازهم این کلمه : تکلیف تکلیف تکلیف .... کجای تکلیفم؟ کجای تکلیف؟   

 

احمداحمد برای تکلیف، از سلول به سلول جسمش گذشت، من؟ آیا حاضرم برای انقلاب در این شرایط، 2 ناسزا بشنوم؟ از انقلاب و هجمه به آن در کوچه و خیابان و در برابر یاوه گوییها حمایت کنم و ناسزا بشنوم؟ آیا این حداقل را حاضرم؟

 

کتاب خاطرات احمداحمد چاپ شده است. کتاب را هدیه میدهد اما شرطی می گذارد و آن اینکه این کتاب را حداقل به 5 نفر بدهید بخواند ....  

  

  

 

و تو ای مرد... مردی که مردانگی دیگر مردان در برابر مردانگیت رنگ می بازد خدا را در خانه ات دیدم و حسرتی بر جانم نشست از غفلتهای خود و شکرانه پروردگار برای توفیق دیدار، ولایت پذیری و تکلیف، 2 درسی که از محضرت آموختم.

 

وقت اذان است و نماز ....  

 

و آنگاه که عاشقانه به نماز ایستادی ...   

 

 

 

  

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.





 

 

 

 

 

نظرات 29 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ق.ظ http://mojtaba2010m.blogsky.com

عرض سلام وادب واحترام دارم خدمت شما.واقعا این اراده های پولادین هستند که انقلاب را یاری می کنند ودر مورد پست دومتان بگویم امثال نیکی کریمی ها که در خیابان هم زیاد دیده می شوند ننگ انقلاب هستند

لاله های سرخ آبی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ق.ظ http://22khirdad89.blogfa.com

سلام
خوش به حالتون من که مااموریت بودم گوشیمم نبرده بودم یعن نباید میبردم افسوس قسمتم نبود به هرحال هرجا رفتیدو طبق معمول بنده اونجا نبودم منو هم یاد کنید

پاسدار شهید محمد غفاری شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://www,shahid-m-ghafari.blogfa.com

سلام
کجایند شور آفرینان عشق
یا حسین

از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست . شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

باز هم از شهدا و مردمو مملکت و ولایت برای کوبیدن افراد استفاده کردید آخه این خانم ارزششو داره که از خون شهدا براش مایه بزاری ..بابا ول کنید این خون شهدا را به خدا گناه میکنید نکنید این کار ها رو ..بزرگترین خیانت و شماها دارید به خون شهدا و ولایت میکنید ..خودتون نمی فهمید.نمی خواید هم بفهمید.هر کس که نداند و نخواهد که بداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند .شماها موندید کی میخواید بیدار شید.
ما فاسد ترین سینمای دنیا رو داریم .فاسدترین نظام بانکی دنیا داریم ..فاسد ترین سیاستمداران دنیا را داریم .فاسد ترین هنرمندان دنیا را داریم .فاسد ترین فوتبال دنیا رو داریم .فاسدترین دولتمردان دنیا رو داریم ..شما بگید فساد تو چی نیست بعد گیر بدید به یک شخص خاص.مثلا ادعای دین و اسلام و قرآنم و عدالت علی هم دارید ..خدا هممونو انشاالله ببخشه .

اول سلام

چرا سلام یادتون میره؟ اگر شما مسلمانید و من نیستم پس چرا همگی افرادی مثل شما عادت کردید وقتی تحمل غیرت دیگران رو ندارید بغضتون رو چنان نشون میدید که از سلام هم دریغ میکنید؟ و سپس تهمت.

جمله آخرتون: خدا هممونو انشاالله ببخشه . بله ان شاالله خدا هممون رو ببخشه بخصوص وقتی همینطوری مثل آب خوردن تهمت میزنیم یعنی کاری که شما میکنید. ما گناه میکنیم و بزرگترین خیانت رو میکنیم؟! باشه عیبی نداره. شما خیانت نکن در حال حاضر شما دارید
سیاه نمایی میکنید. انتقاد با سیاه نمایی فرق داره. حالا سیاه نمایی خدمت هست یا خیانت؟ الله اعلم

دشت برچسبه اصلا اشکالی نداره. اگر با سیره شهدا آشنا باشید که بعید میدونم این اصطلاح شهید همت بود که ما هر روز برچسب دشت میکنیم اما حاشا که بسیجی میدان را خالی کند....

وقتی چیزی از سیره شهدا نمیدونید دیگران رو توصیه نکنید چون سیره شهدا سکوت در برابر منکرات نیست. سیره شهدا هم تهمت نیست. سیره شهدا هم سیاه نمایی نیست. بیان مشکلات تا ببینیم از چه منظری گفته میشه؟ و با چه نیتی؟ ما به قصد یادآوری تکلیف میگیم شما به قصد سیاه نمایی. خیلی فرق دارن.

ما فاسدترین سینمای دنیا رو داریم؟ واعجبا ! فساد هست اما نه اون چیزی که شما میگید. فاسدترین هنرمندان؟ فاسدترین دولتمردان؟ و ؟ و ؟ و ؟ دشمن بیاد لنگ بندازه. حالا من خیانت میکنم؟ اینهمه سیاه نمایی آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؟

یاعلی

امیرعباس شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

آخرش یه شب ماه میادبیرون
ازسراون کوه بالای تپه روی این میدون
رد میشه خندون
یه شب ماه میاد

کارن خسروانی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.havishtan.blogfa.com

خشنوثره مزداهه اهورهه
درود بر دوست بزرگوارم
آیا کارن خسروانی یک نژادپرست است؟
با یک غزل با نام « کارن فاشیست» در خویشکاری شما هستم
برای سفید درفشی همه ی گیتی شاخه های برگ زیتون برایم بیاور تشنه ی آشتی و جهان و مرز بدون جنگ هستم[گل].

الهه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

خوب می نویسی اما خشت می زنی(یعنی پرگویی می کنی)از خوندن این همه مطلب آدم خسته میشه

سلام

دوست عزیز مطلب گنگ میشه اگر کمتر بنویسم. اگر دل بدید به قضیه خسته نمیشید

یاعلی

انسانیت یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

اینقدر به سرمون اوردند که سلام که هیچی راه خونمون هم گم نکنیم و یادمون نره خیلی خوبه ..خانم محترم من سیاه نمایی نکردم من منظورم این بود که از نظر شما ما همه چیمونو فساد گرفته نفهمیدی ؟؟ در این که مثل آب خوردن تهمت میزنیم که شک نکن از آب خوردن هم راحت تر به عواقبشم فکر نمی کنیم .یادتونه تا کسی بر خلاف عقیدتون حرف میزنه رو فتنه گر میخونید .بی بصیرت میخونید.چهار سال پیش فتنه گرا گفتند این رئیس جمهور مملکتو رو به نابودی میبره این سیاه نماییه به نظر شما. شما یا درد ندارید یا اینقدر درد دارید که دیگه هیچی نمی فهمید متاسفانه..سیره شهدا دروغ نگفتن به مردمه .حماقت نکردنه .پذیرفتن اشتباهاتمون و عذرخواهی کردن از مردمه . اجرای عدالته .به خاطر مصلحت بعضی ها حق رو زیر پا نزاشتنه .خیانت نکردنه و خیلی چیزای دیگه که ماها بویی ازش نبردیم خانم جان

سلام

بازهم سلام فراموش شد

اشتباه نکنید حرفهای من خطاب به شما بود.

البته میشناسمتون ها قبلا هم کامنت گذاشتید.

وجدان و انسانیت و از دیو ودد ملول و قبل از این پست هم در پستهای قبلی نظر میذاشتید

فعلا بنده دروغ نگفتم که سیره شهدا دروغ نگفتن باشه

تهمت هم جزئی از گفتارهای ثابت شماست

بله همه اینها درست اما .... قاطی کردن مسائل هم جای خود ....

تا بصیرت چقدر باشه و راه و چاه رو تشخیص بده و دوست و دشمن رو بشناسه. تا بصیرت چقدر باشه تا خیانتها رو از زاویه های اصلیش ببینه یعنی دشمن رو بشناسه و این میسر نخواهد بود جز در پشت سر ولایت بودن ... وقتی ولایت در زندگی شماها نقشی نداره دوست و دشمن رو اشتباه میگیرید گرچه ممکنه طالب عدالت هم باشید و دلسوز هم باشید اما ناخواسته کج میگید.

هیچ حکومتی جز حکومت امام زمان عج قادر بر اجرای عدالت تام نیست. حتی در حکومت ائمه ع هم عدالت تام وجود نداشت چون انسانها و خیانتها مانعند.

البته تشخیص خائن واقعی از کشش دهنی عده ای خارجه که علاجش پشت سر ولایت بودنه که نیستید.

واقعا 2 دقیقه که نه ایکی ثانیه فکر کن که چرا اینا رو میگی؟ از مطالب ارزشی و تقریبا غیرسیاسی من چرا میرسی به اینجا؟ نگو نه که من بهت میگم جنابعالی با مواضع حتی معمولی ماهم عناد دارید.

خوبه خودت میگی فتنه گرا گفتن رئیس جمهور مملکت رو به نابودی میبره!!!! پس حرف فتنه گر برات حجته! مرا با فتنه گر جماعت کاری نیست. مرا با قاتلان دوستان شهید و جانبازم حرفی نیست. چقدر عاقلید شما که فتنه گر برات مهمه.....

ما فتنه گر رو فتنه گر میخونیم. شما هم گفتم که عادت دارید به دروغ و تهمت و سیاه نمایی.

بله که سیاه نماییه که رئیس جمهور مملکت رو به نابودی میبره. کدوم نابودی؟! اگه منظورت مشکلات هست و گرانی و اینها و .... گفتم که باید بصیرت داشته باشی تا بفهمی دشمن کیه و ترفندهاش چیه. تورخدا برو 2 تا کتاب در مورد تاریخ جنگهای صلیبی بخون و تاریخ آندلس و حضور مسلمانان در آندلس و سیسیل ایتایا. میخوای معرفی کنم؟

مشکلاتی که میگی مال رئیس جمهور نیست بحث هم نکن که فایده نداره قضیه مال دشمن شناسیه جناب از دیو و دد ملول.

دشمنان ما فوق العاده زیرکند و در اوج آگاهی و افرادی مثل شما در خواب تا ندونن که چه نقشه هایی کشیده میشه ...

و 100 البته که بصیرت نعمت فوق العاده ایست

کاملا مشخصه که از قبل خواننده مطالبم بودید و با تفکرم که براتون قابل هضم نیست آشنایید. چرا خودتو اذیت میکنی ایرانی و از دیو و دد ملول و وجدان و انسانیت و ....

یاعلی

گمنام(59) یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://bakin69.mihanblog.com

السلام علیک یا باب الحوائج
خدایا شرح غم خواندن چه سخت است
ز داغ لاله پژمردن چه سخت است
نمیدانی که با دست بریده
ز پشت اسب افتادن چه سخت است
اگر تیری درون چشم باشد
نمیدانی زمین خوردن چه سخت است
نمیدانی که با چشمان خونین
جمال فاطمه دیدن چه سخت است
کنار علقمه با مشک خالی
ببین شرمنده گردیدن چه سخت است...

التماس دعا

وجدان یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام راستی دارند وبلاگ نویسها را میکشنا مواظب خودت باش .!!!!!!!!!!!!

سلام

باشه از دیو و دد ملول! مراقبم.

توکل بیتا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://sandooghche.parsiblog.com

میدانم اگر احمداحمد و احمداحمدها نبودند و جان پای دین نمیدادند امروز کشور من کشور مسلمانی چون ترکیه بود که تنها نام مسلمانی یدک میکشید و من هرگز با حجابم آزاد و ایمن نبودم.....

سلام خواهرم چقدر زیبا به تصویر کشیدی؟کاش منم اونجا بودم ....
التماس دعا ...میشه لطفا وب من رو هم لینک کنی...
باتشکر

برگزیده یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://Kourosh-Kabir.blogfa.com

درود هم میهن.
با جستاری نوین پیرامون "پارسیان نخستین تولیدکنندگان رایحه خوش" به روزم.
چشم به راه دیدارتان و دیدگاههای ارزشمندتان در تارنگارم هستم.
در پناه یزدان پاک پیروز باشید و پاینده.
کنون بدرود.

زهرا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com

در جواب از دیو ودد ملولم
همینجوری برا خودت میگی هاااا کی میگه ما فاسدترین ها رو داریم برعکس اگه یه کشوری با این نظارت ضعیف بود بعد اکثر مردمش رعایت کردن من بهشون جایزه میدم اینجا هر کی خوبه خودش خوبه خودت که داری میبینی نظارت چقد پایینه

متاسفم هااا یکمی انصاف بد نیست بخدا

پاسدار شهید محمد غفاری یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ http://www,shahid-m-ghafari.blogfa.com

سلام
بروزم


اینا چی از شهید و شهادت میفهمن که بیان و درموردشون حرفم بزنن! بهتره برن همون کشکشون رو بسابن

آرمیتای ایران دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ق.ظ http://armita-rezaeenejad.blogfa.com

بخوانید

شیرین سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ق.ظ http://khandidoraft.blogfa.com

خندهم میاد اونایی که خودشون دارن تو بحبوحه ی جنگ نرم وسط زمین دشمن بازی میکنن _که چه ببازن و چه ببرن به نفع دشمنه!!!_ میان برا ماها تعیین تکلیف میکنن و میخوان راه رو از چاه نشون بدن(منظورم جناب از دیو و دد ملوله!) آخه بگو آدم مومن "کل اگر طبیبب بودی، سر خود دوا نمودی!" تو اگه راس میگی سیره ی شهدا رو میشناسی پس چرا خودت...؟؟؟
خیلی مسخرس وقتی یه نفر داره زندگیشو به عشق اینکه نمیره بلکه شهید بشه میگذرونه، که برا خانواده ی شهدا و جانبازها و خود جانبازها بال بال میزنه... یکی که از تو گوی کریستالی فقط ماکتِ شهادت رو دیده، بیاد براش توضیح بده که شهید کیه و شهادت چیه و سیره ی شهدا چطوریه و جانبازها چطورن و ..........

باران سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ http://shamimehyas.blogfa.com

سلام.واقعا خوش بحالتون که از نزدیک با همچین آدمایی مرتبطید.
واقعااااحسرت می خورم!!

؟؟؟ سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://tabnak.ir/fa/news/284755


سلام ..چشمها رو بر روی حقیقت بستن خودش یه دروغه هم به خود هم به دیگران .تطهیر کردن شخصی که مسبب بلاهایه که سر این مملکت اومده یه نوع دروغه ..چرا میگی دروغ نگفتم.تهمت و شما هم میزنید مگه نمی زنید میخواید نمونه هاشو بگم براتون تو همین نوشته های سایتت.
در این شکی نیست که دشمن زیاد داریم .و در اینم نباید شک کرد دشمن تراشی هم میکنیم ..چرا الان باید نصف بیشتر کشورهای جهان دشمن درجه یک ما باشند اینو که دیگه قبول دارید ..از این عربهای ملخ خور گرفته تا ....کدوم یک از کشورهای جهان اگر جنگ با ایران بشه میان و کمکمون میکنند به نظر شما..یه وقتی یادمه پرزیدنت احمدی نژاد میگفت مردم ایران نمودنند تحریم چیه .اینقدر قطعنامه بدند تا قطنامه دونشون پاره بشه .اینا یه مشت ورق پاره بیشتر نیست الان چرا میگند این وضع ناشی از تحریمهاست خیال میکرد کشورهای دیگه هم مثل مجلس مقتدر ماست که یک مشت وکیل الدوله توش باشند و در مقابلش کوتاه بیاند .اونا دارند کار خودشونو حسابشده میکنند ما چیکار کردیم در مقابل این همه دشمنی..بصیرت اینه که چشمو گوشها باز باشه و تعصبها کنار گذاشته بشه .پشت سر ولایت بودن بعضی ها هم که دیدیم .
حالا کی از عدالت تام حرف زد اگر کف عدالت هم رعایت میشد مردم کلاشونو مینداختند هفت تا اسمون . در ضمن ادم خودشو پشت سر ولایت بدونه ، طرفدار ولایت بدونه اما عقل نداشته باشه هم فایده ای نداره باید به این هم توجه کرد.مثل اینایی که به سفارت انگلیس حمله کردند.!
من با هیچ کسی عناد ندارم ..مخالف بودن با نظرات با عناد ورزیدن فرق میکنه که شما ها متاسفانه هیچ وقت نتونستید اینو بفهمید ..و تو انگ زدن به دیگران استادید. اتفاقا من بعضی از مطالب ارزشیتونو مطالعه میکنم اما با بعضی از دیدگاههاتون مخالفم .
فتنه گر فتنه گره .اما خشک و ترو با هم سوزوندند . آتیش بیار معرکه هم یک عده ادم افراطی هیچی نفهم بودند .خیال نکنید شما ها هم تو این جریان بی تقصیرید اگر تقصیر شما بیشتر نباشه مطمئن باش کمتر هم نیست ..خودتم میفهمی من دارم چی میگم .
دشمن هم اگر یه حرف حقی رو بزنه اگر ادم عاقل باشه باید قبول کنه چه فتنه گر باشه چه... دشمنان ما فوق العاده زیرکند به گفته خودتون و این واقعیتیه که ما و شما و بیشتر شما در جهت اونها حرکت میکنیم با رفتار و گفتار های نسنجیده و نابخردانه.
فکر کنم شما ادم بصیرو کسی میدونی که کور و کر باشه و هیچی نگه و فقط نظاره گر باشه ببینه چطوری دارند مملکتشو یک عده آدم افراطی به نابودی میکشونند اگر هم دهنشو واکنه رو پیشونیش مینویسند بی بصیرت و تو گونیش میکنند!!!! دقیقا این مشکلات از تصمیمات رئیس جمهور نشأت میگیره و شماها نمی خواید قبول کنید مثل آقای کوچیک زاده !! نمیخواد شما کتاب برا من معرفی کنی برو خودت تو بعضی از این سایتها که حقیقتو میگند ببین مشکلات اقتصادی از کجاست ؟ بصیرت نعمت فوق العاده ای هست اما نه اونی که مد نظر شماست !!




سلام

این جمله شما:
خیال نکنید شما ها هم تو این جریان بی تقصیرید اگر تقصیر شما بیشتر نباشه مطمئن باش کمتر هم نیست ..خودتم میفهمی من دارم چی میگم

جواب: نه نمیفهمم چی میگی.

جمله شما: فکر کنم شما ادم بصیرو کسی میدونی که کور و کر باشه و هیچی نگه و فقط نظاره گر باشه ببینه چطوری دارند مملکتشو یک عده آدم افراطی به نابودی میکشوننداگر هم دهنشو واکنه رو پیشونیش مینویسند بی بصیرت و تو گونیش میکنند!!!!

جواب: !!!!! این هم جزو توهمات شما. هرگز چنین تعریفی نکردم. چقدر سطح فکرتون پایینه. این چنین تعریفی مال پیش دبستانیه. اگر شما در پیش دبستانی تشریف دارید ما چند قرن پیش اونجا بودیم. حالا کیو تو گونی کردن الله اعلم. از اون خوابها....


ضمنا از کوچک زاده بیارم بدلیل بدرفتاری با جانبازی که میشناسمش و بدلیل تهمت زدن به جانبازی که میشناسمش. امثال کوچک زاده ..... بی خیال .....



به سایر مطالب تکراری هم جواب نمیدم. شما ید طولایی در تکرار مکررات دارید

جواب ندادید اینمهه در فاصله زمانهای مختلف اینا رو به من میگید چرا؟ غیر از من آدم دیگه ای سراغ ندارید؟

شما بدلیل ذهنیت منفی که دارید هرچی هم که از من و امثال من بشنوید به دید منفی میگیرید. الان دارید از مسائل اقتصادی حرف میزنید و مشکلات و منو متهم میکنید در حالی که موضع منو نمیدونید و در این مورد من هیچ چیزی نگفتم که بدونید نظرم چیه. شما همه مطالب منو ندیدید. مطالب انتقادی من از این دولت در مسائل ایثارگران خیلی واضحه انقدر علیه زریبافان و بنیاد شهید نوشتم که کلی مسئله ساز شد برام. هیچ انسانی و هیچ مجموعه ای کامل نیست و نقص داره اما زاویه دید شما نوع دیگریست. این دولت هم ابعاد مختلف داره هر چیزی رو جای خودش باید دید. طوری صحبت میکنید که انگار همه چیز سیاهه. ما هم انتقاد داریم خیلی هم داریم اما نه اونطوری که شما میگید. شما قبول دارید که دشمن داریم اما حواستون به سوءاستفاده های دشمن نیست. حرفهای شما شباهت زیادی به حرفهای اون طرفیها داره. اما من حرفم رو میسنجم میزنم تا دشمن شاد نکنم.

شما انقدر ذهنیت منفی دارید که فکر میکنید ما رو همه چیز سرپوش میذاریم. ضمنا شما کم به ما تهمت نزدید شما در کامنتهای قبلی کم به من و امثال من تهمت نزدید. تهمتهایی که خدا میدونه فقط واگذارشون میکنم به خدا. چون امثال شما ورد زبونشونه و هرجا بشینن از این چیزا میگن یعنی نگن روزشون شب نمیشه.

قبلا هم چندین بار گفتم و از مواضع وبلاگم هم مشخصه: زندگی و عمر و جوونیم بر حسب تکلیف پای ایثارگران و خانواده هاشون میگذره پای کسانی که صاحب این مملکتند و دلسوزی و وطن دوستیشونو با جونشون و خونشون و تک تک سلولهاشون و ریه های شیمیایی از کارافتاده و ...ثابت کردن. من از اونها درس میگیرم. موضع من موضع اونهاست. هرگز اونها مثل شما مسائل رو قاطی نمیکنن و دشمن شادکن نیستن. اصلا از خودم موضعی ندارم اونها هرطور باشن من هم همونطوری فکر میکنم. اونها به فتنه گر نمیگن
آدم معمولی. وقتی اسم فتنه میاد کوه خشم میشن. اونوقت شما حرف از فتنه گران میزنی.

امثال شما همه جا همه جا همه جا کم مارو آزار ندادن با تهمتهاشون و طعنه ها و نیش و کنایه هاشون. برای من دیگه ادعای دلسوزی نکن. با ذهنیتی که دارید همه چیز رو سیاه میبینید. شما از من نوعی، واقعیت نمیبینید چیزی میبینید که ساختیدش. وقت منو و خودتون رو نگیرید. بیفایده است بحث کردن.

ادعایی ندارم اما بصیرتم درجه یکه چون تابع ولایتم. کسی که تابع ولایت نباشه هرگز بصیرتش کامل نخواهد بود. مواضع و نوع صحبتهای شما هم بویی و نشانی از ولایت پذیری نداره.

من من من من با فتنه و فتنه گر و شمایی که حرف فتنه گر برات حجته هیچ کاری ندارم که دشمنشون هم هستم. هرگز از ذهنمون نمیره فجایع اغتشاشات هرگز از ذهنمون نمیره عاشورای 88 که انکارش هم کردید هرگز از ذهنمون نمیره بچه های مظلومی که تو خیابون آتیششون زدن تکه تکشون کردن بعد تهمت هم زدن بعد اسم جنایتکار هم روش گذاشتن. همیشه جلوی چشممه مریم که 4 بار جراحی پلاستیک کرده صورتشو اما آش و لاشه و کجه چهره اش و باید نقاب بزنه هرگز داغ مادر حسین غلام کبییری و سوز نگاه پدرش رو سر مزارش یادم نمیره. هرگز داغ مادر امیرحسام ذوالعلی یادم نمیره که میگفت پسر من هیکلی بود قوی بود مگه میشه چیزیش بشه. هرگز بچه های گمنام دیگه ای که به جرم بسیجی بودن و مذهبی بودن و دفاع از نظام ضربه خوردن یادم نمیره. فقط اون موقع نیست. هرگز یادم نمیره که امثال شماها برای ما چه مشکلاتی بوجود میارید......

عیبی نداره چون این دنیا میگذرد غمی نیست

حالم بهم میخوره از کسانی که حرف از فتنه بزنن و حق به فتنه بدن و اون بچه های مدافع اون روزها رو زیر سوال برن. حالم بهم میخوره ....اگه شما ادعا میکنی دشمن نیسنتی آره من هستم من دشمنتم. من دشمن منکر واقعیات فتنه ام. دشمن حامی حامیان فتنه ام. دشمنم با تویی که اون تهمتها رو بار بچه های مظلوم مدافع کردی ......

اصلا میدونی چیه مظلوم نمایی نکن قبلا هم هزارتا حرف بی معنی گفتی و تهمت زدی. اونایی که اولین بار اینجا رو میخونن نمیدونن. اما من که میشناسم و میدونم چه عنادی با ما داری.

هرچه میخواد دل تنگت بگو فقط تورخدا بگو چند بار تو گونیت کردن؟؟؟!!!!


من مواضعمو از آدم حسابیها میگیرم از ایثارگران نه اشخاص دیگری. مهم نیست شما چی میگید چون شما یه فرهنگ شده براتون به ما گیر بدید اینهم از تفریحات مردمان آخرزمانه

ما دنیا رو طلاق دادیم چون خیلی کثیفه. بخصوص دنیایی که امثال شما توش مشغول مبارزه با خودیها هستند و چرخ آسیاب دشمن رو حرکت میدن چه بخواین چه نخواین.

مرا با شما و دنیای شما و دنیای امروز کاری نیست. ما با شهدا و باقیمانده هاشون سرمون گرمه و تقلید میکنیم ازشون. آره الان میخوای یه تهمت دیگه بزنی که باز خودمو وصل کردم به اونا. آره وصل میکنم اگه وصل نکنم که دوام نمیارم می پوسم تو این دنیای کثیف

من مواضعم رو با احمداحمدها منطبق میکنم نه دشمنان و فتنه گران که مثل شما بگم : دشمن هم اگر یه حرف حقی رو بزنه اگر ادم عاقل باشه باید قبول کنه چه فتنه گر باشه چه....

فتنه گر مگه حف حق هم میزنه؟! واعجبا....

اینجا هم دولت کریمه امام زمان عج حاکم نیست که انتظار بی خطا بودن رو داری. یه جوری میگی انگار ما باید معصوم باشیم. به همین دلیل هم هست که کوچکترین چیزها رو از ما با ذره بین میبینید و گنده اش میکنید.

به من چه؟ چقدر شما اهل جدلید هزار بار گفتم مگه تمام مملکتو من میچرخونم؟ مگه همه جا من هستم؟ شما نیستید؟ اونای دیگه نیستن؟

هر جا هرکی هر غلطی میکنه میچسبونید به ما.

دشمن رو هم که هرگز نشناختید و از جنگ نرم هم فقط اسمشو شنیدید

وقت منو نگیر حرفات تکراریه.........................

جواب بدم کلی تکراریها رو تکرار میکنی جواب ندم میگی کم آوردید. پیشرفت کنیم میگید امتیاز دادن بهتون حرکت نکنیم میگید عقب افتاده اید ...خلاصه که به ما گیر ندید به کی گیر بدید. راحت باش اما جون مادرت بسه دیگه وقتمو با حرفهای تکراری نگیر .....

این لینک تابناک رو گذاشتی که چی؟ اینا رو حفظم. هرشب هم اخبار سایتها خبرگزاریها رو میبینم.گفتم که وقتی ذهنیت منفی داری فکر میکنی ما میگیم همه چیز مثبته! برادر شاید محترم! دفاع از یه نفر به معنی تایید همه کارهای اون نیست. چشم داری؟ نمره عینکت چنده؟ اینو چند بار نوشتم ؟ چرا نمیبینی؟

تذکر مهم: چرا باید احمدی نژاد عاری از عیب باشد؟ مگه معصومه؟ چرا اقدامات مثبت دیگرو نمیبینید؟


اگه به خود من بگن مهمترین نقاط کور دولت؟ میگم مجموعه مشائی و میراث فرهنگی و ایثارگران. که البته سایر مشکلات به این موراد رجوع پیدا میکنه.

در مورد ایثارگران که کور کور کور ....شاید بدترین دولت در زمینه ایثارگران

اما هرچیزی جای خود. سایر اقدامات مثبت

من هنوز هم مدافع احمدی نژادم گرچه منتقدش هم هستم.

حالا مثلا اگه شخص دیگری رئیس جمهور بود چه کارهای رستم واری میخواست بکنه؟ یا مثلا قبلیها خاک بر سر این ملت نریختن که واقعا ریختن؟ (البته دور از جون مردم)

احمدی نژاد کارهای مثبت هم زیاد داره که از هیچ شخصی برنمیاد. معصوم هم نیست. ایراد هم داره . دشمن هم زیاد داره


من مدافع احمدی نژادم چون دشمن میخواد نباشم

یادته چندین بار تهمت زدی که به شما امتیاز میدن و از این حرفها.... چند روز پیش با یه ساواکی مواجه شدم که عجیب بدوبیرا به شهدا میگفت به انقلابیون میگفت به امام میگفت به آقا میگفت واقعا هم ساواکی بود از حرفها و اطلاعاتی که داشت و ....از شاه تعریف میکرد و از مومن و نمازخون بودن و دیانت شاه میگفت. از حساسیت شاه به حال مردم و بیت المال میگفت....از روزهایی که شاهد عبادات و رازونیازهای شاه بوده میگفت.... از اینکه هیچ کس تو انقلاب کشته نشده از اینکه هیچ شکنجه ای وجود نداشته ..میگفت کشتار میدان ژاله دروغه....وقتی زدم تو دهنش و از انقلاب دفاع کردم اونهم به من گفت باید هم از انقلاب دفاع کنی چون امتیاز میدن بهت. حالا وقتی حرفهات با این آدما یکیه انتظار داری بهت نگم دشمن؟ یادم افتاد شهید همت میگفت هرروز برچسب دشت میکنیم. دیدم چقدر من برچسب میخورم. خداروشکر هرکی راه راست بره سرنوشتش همینه. همین برچسبها باعث میشه راسخ تر بشم به راه راست و بصیرتم.

والسلام. تمام.میدونی معنی والسلام چیه؟

یاعلی.


--------------------

سلام

این جمله شما:
خیال نکنید شما ها هم تو این جریان بی تقصیرید اگر تقصیر شما بیشتر نباشه مطمئن باش کمتر هم نیست ..خودتم میفهمی من دارم چی میگم

جواب: نه نمیفهمم چی میگی.

جمله شما: فکر کنم شما ادم بصیرو کسی میدونی که کور و کر باشه و هیچی نگه و فقط نظاره گر باشه ببینه چطوری دارند مملکتشو یک عده آدم افراطی به نابودی میکشوننداگر هم دهنشو واکنه رو پیشونیش مینویسند بی بصیرت و تو گونیش میکنند!!!!

جواب: !!!!! این هم جزو توهمات شما. هرگز چنین تعریفی نکردم. چقدر سطح فکرتون پایینه. این چنین تعریفی مال پیش دبستانیه. اگر شما در پیش دبستانی تشریف دارید ما چند قرن پیش اونجا بودیم. حالا کیو تو گونی کردن الله اعلم. از اون خوابها....


ضمنا از کوچک زاده بیارم بدلیل بدرفتاری با جانبازی که میشناسمش و بدلیل تهمت زدن به جانبازی که میشناسمش. امثال کوچک زاده ..... بی خیال .....



به سایر مطالب تکراری هم جواب نمیدم. شما ید طولایی در تکرار مکررات دارید

جواب ندادید اینمهه در فاصله زمانهای مختلف اینا رو به من میگید چرا؟ غیر از من آدم دیگه ای سراغ ندارید؟

شما بدلیل ذهنیت منفی که دارید هرچی هم که از من و امثال من بشنوید به دید منفی میگیرید. الان دارید از مسائل اقتصادی حرف میزنید و مشکلات و منو متهم میکنید در حالی که موضع منو نمیدونید و در این مورد من هیچ چیزی نگفتم که بدونید نظرم چیه. شما همه مطالب منو ندیدید. مطالب انتقادی من از این دولت در مسائل ایثارگران خیلی واضحه انقدر علیه زریبافان و بنیاد شهید نوشتم که کلی مسئله ساز شد برام. هیچ انسانی و هیچ مجموعه ای کامل نیست و نقص داره اما زاویه دید شما نوع دیگریست. این دولت هم ابعاد مختلف داره هر چیزی رو جای خودش باید دید. طوری صحبت میکنید که انگار همه چیز سیاهه. ما هم انتقاد داریم خیلی هم داریم اما نه اونطوری که شما میگید. شما قبول دارید که دشمن داریم اما حواستون به سوءاستفاده های دشمن نیست. حرفهای شما شباهت زیادی به حرفهای اون طرفیها داره. اما من حرفم رو میسنجم میزنم تا دشمن شاد نکنم.

شما انقدر ذهنیت منفی دارید که فکر میکنید ما رو همه چیز سرپوش میذاریم. ضمنا شما کم به ما تهمت نزدید شما در کامنتهای قبلی کم به من و امثال من تهمت نزدید. تهمتهایی که خدا میدونه فقط واگذارشون میکنم به خدا. چون امثال شما ورد زبونشونه و هرجا بشینن از این چیزا میگن یعنی نگن روزشون شب نمیشه.

ایثارگران دلسوزی و وطن دوستیشونو با جونشون و خونشون و تک تک سلولهاشون و ریه های شیمیایی از کارافتاده و ...ثابت کردن. من از اونها درس میگیرم. موضع من موضع اونهاست. هرگز اونها مثل شما مسائل رو قاطی نمیکنن و دشمن شادکن نیستن. اصلا از خودم موضعی ندارم اونها هرطور باشن من هم همونطوری فکر میکنم. اونها به فتنه گر نمیگن آدم معمولی. وقتی اسم فتنه میاد کوه خشم میشن. اونوقت شما حرف از فتنه گران میزنی.

امثال شما همه جا همه جا همه جا کم مارو آزار ندادن با تهمتهاشون و طعنه ها و نیش و کنایه هاشون. برای من دیگه ادعای دلسوزی نکن. با ذهنیتی که دارید همه چیز رو سیاه میبینید. شما از من نوعی، واقعیت نمیبینید چیزی میبینید که ساختیدش. وقت منو و خودتون رو نگیرید. بیفایده است بحث کردن.

ادعایی ندارم اما بصیرتم درجه یکه چون تابع ولایتم. کسی که تابع ولایت نباشه هرگز بصیرتش کامل نخواهد بود. مواضع و نوع صحبتهای شما هم بویی و نشانی از ولایت پذیری نداره.

من من من من با فتنه و فتنه گر و شمایی که حرف فتنه گر برات حجته هیچ کاری ندارم که دشمنشون هم هستم. هرگز از ذهنمون نمیره فجایع اغتشاشات هرگز از ذهنمون نمیره عاشورای 88 که انکارش هم کردید هرگز از ذهنمون نمیره بچه های مظلومی که تو خیابون آتیششون زدن تکه تکشون کردن بعد تهمت هم زدن بعد اسم جنایتکار هم روش گذاشتن. همیشه جلوی چشممه مریم که 4 بار جراحی پلاستیک کرده صورتشو اما آش و لاشه و کجه چهره اش و باید نقاب بزنه هرگز داغ مادر حسین غلام کبییری و سوز نگاه پدرش رو سر مزارش یادم نمیره. هرگز داغ مادر امیرحسام ذوالعلی یادم نمیره که میگفت پسر من هیکلی بود قوی بود مگه میشه چیزیش بشه. هرگز بچه های گمنام دیگه ای که به جرم بسیجی بودن و مذهبی بودن و دفاع از نظام ضربه خوردن یادم نمیره. فقط اون موقع نیست. هرگز یادم نمیره که امثال شماها برای ما چه مشکلاتی بوجود میارید......

عیبی نداره چون این دنیا میگذرد غمی نیست

حالم بهم میخوره از کسانی که حرف از فتنه بزنن و حق به فتنه بدن و اون بچه های مدافع اون روزها رو زیر سوال برن. حالم بهم میخوره .... من دشمن منکر واقعیات فتنه ام. دشمن حامی حامیان فتنه ام.

اصلا میدونی چیه مظلوم نمایی نکن قبلا هم هزارتا حرف بی معنی گفتی و تهمت زدی. اونایی که اولین بار اینجا رو میخونن نمیدونن. اما من که میشناسم و میدونم چه عنادی با ما داری.

هرچه میخواد دل تنگت بگو فقط تورخدا بگو چند بار تو گونیت کردن؟؟؟!!!!


من مواضعمو از آدم حسابیها میگیرم از ایثارگران نه اشخاص دیگری. مهم نیست شما چی میگید چون شما یه فرهنگ شده براتون به ما گیر بدید اینهم از تفریحات مردمان آخرزمانه

ما دنیا رو طلاق دادیم چون خیلی کثیفه. بخصوص دنیایی که امثال شما توش مشغول مبارزه با خودیها هستند و چرخ آسیاب دشمن رو حرکت میدن چه بخواین چه نخواین.

آره الان میخوای بگی که باز خودمو وصل کردم به اونا. آره وصل میکنم اگه وصل نکنم که دوام نمیارم می پوسم تو این دنیای کثیف

من مواضعم رو با احمداحمدها منطبق میکنم نه دشمنان و فتنه گران که مثل شما بگم : دشمن هم اگر یه حرف حقی رو بزنه اگر ادم عاقل باشه باید قبول کنه چه فتنه گر باشه چه....

فتنه گر مگه حف حق هم میزنه؟! واعجبا....

اینجا هم دولت کریمه امام زمان عج حاکم نیست که انتظار بی خطا بودن رو داری. یه جوری میگی انگار ما باید معصوم باشیم. به همین دلیل هم هست که کوچکترین چیزها رو از ما با ذره بین میبینید و گنده اش میکنید.

به من چه؟ چقدر شما اهل جدلید هزار بار گفتم مگه تمام مملکتو من میچرخونم؟ مگه همه جا من هستم؟ شما نیستید؟ اونای دیگه نیستن؟

برو یقه اون بقالی رو بگیر که خیارشور رو میده کیلوی 6 هزار تومان و میگه ارز گرون شده!!!! برو یقه اون بازاری رو بگیر که جنسهاشو انبار کرده برای احتکار هرچه بیشتر. برو یقه امثال خودت رو بگیر که مسائل رو جای خودش نممیبینید. گناه اینو به گردن اون میندازید. مردم خودشون در بحرانی کردن شرایط مقصرند. همه منتظرند که گردن تر کنن همه چیز رو بعد دادشون دربیاد که آی دولت فلان و بهمان. این وسط فقط حقوق بگیر و فقیر بدبخته که کاری از دستش برنمیاد که خودشو با گرونی ها تطبیق بده. برو یقه اون سرمایه داری رو بگیر که 2 میلیون گذاشته رو قیمت مبل 4 میلیونی به بهانه گران شدن ارز ......

خدایی هم هست ها .... خدایی هست اگر وجدانی داشته یاشید

هر جا هرکی هر غلطی میکنه میچسبونید به ما.

دشمن رو هم که هرگز نشناختید و از جنگ نرم هم فقط اسمشو شنیدید

وقت منو نگیر حرفات تکراریه.........................

جواب بدم کلی تکراریها رو تکرار میکنی جواب ندم میگی کم آوردید. پیشرفت کنیم میگید امتیاز دادن بهتون حرکت نکنیم میگید عقب افتاده اید ...خلاصه که به ما گیر ندید به کی گیر بدید. راحت باش اما جون مادرت بسه دیگه وقتمو با حرفهای تکراری نگیر .....

این لینک تابناک رو گذاشتی که چی؟ اینا رو حفظم. هرشب هم اخبار سایتها خبرگزاریها رو میبینم.گفتم که وقتی ذهنیت منفی داری فکر میکنی ما میگیم همه چیز مثبته! برادر شاید محترم! دفاع از یه نفر به معنی تایید همه کارهای اون نیست. چشم داری؟ نمره عینکت چنده؟ اینو چند بار نوشتم ؟ چرا نمیبینی؟

تذکر مهم: چرا باید احمدی نژاد عاری از عیب باشد؟ مگه معصومه؟ چرا اقدامات مثبت دیگرو نمیبینید؟


اگه به خود من بگن مهمترین نقاط کور دولت؟ میگم مجموعه مشائی و میراث فرهنگی و ایثارگران. که البته سایر مشکلات به این موراد رجوع پیدا میکنه.

در مورد ایثارگران که کور کور کور ....شاید بدترین دولت در زمینه ایثارگران

اما هرچیزی جای خود. سایر اقدامات مثبت

من هنوز هم مدافع احمدی نژادم گرچه منتقدش هم هستم.

حالا مثلا اگه شخص دیگری رئیس جمهور بود چه کارهای رستم واری میخواست بکنه؟ یا مثلا قبلیها خاک بر سر این ملت نریختن که واقعا ریختن؟ (البته دور از جون مردم)

احمدی نژاد کارهای مثبت هم زیاد داره که از هیچ شخصی برنمیاد. معصوم هم نیست. ایراد هم داره . دشمن هم زیاد داره


من مدافع احمدی نژادم چون دشمن میخواد نباشم

یادته چندین بار تهمت زدی که به شما امتیاز میدن و از این حرفها.... چند روز پیش با یه ساواکی مواجه شدم که عجیب بدوبیرا به شهدا میگفت به انقلابیون میگفت به امام میگفت به آقا میگفت واقعا هم ساواکی بود از حرفها و اطلاعاتی که داشت و ....از شاه تعریف میکرد و از مومن و نمازخون بودن و دیانت شاه میگفت. از حساسیت شاه به حال مردم و بیت المال میگفت....از روزهایی که شاهد عبادات و رازونیازهای شاه بوده میگفت.... از اینکه هیچ کس تو انقلاب کشته نشده از اینکه هیچ شکنجه ای وجود نداشته ..میگفت کشتار میدان ژاله دروغه....وقتی زدم تو دهنش و از انقلاب دفاع کردم اونهم به من گفت باید هم از انقلاب دفاع کنی چون امتیاز میدن بهت. حالا وقتی حرفهات با این آدما یکیه انتظار داری بهت نگم دشمن؟ یادم افتاد شهید همت میگفت هرروز برچسب دشت میکنیم. دیدم چقدر من برچسب میخورم. خداروشکر هرکی راه راست بره سرنوشتش همینه. همین برچسبها باعث میشه راسخ تر بشم به راه راست و بصیرتم.

والسلام. تمام.میدونی معنی والسلام چیه؟

یاعلی.

sahebdelan313 سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.valasr1.blogfa.com

بسم رب الحسین(ع)

نه خواب بود نه رویا....فقط کابوس...

یا شاید خواب ، صحرا و اشک و آب و آه و تشنگی .... فقط تشنگی...

خواب کسی را دیدم که با ناکسی جنگید و با لشکری از جنس تاریکی و....

سلام .... زیباست وبتون...

عنوان مطلب: خواب پریشان

کاری به تقویم شمسی و هجری و میلادی ندارم...

به تقویم دل من تمام روزها عاشوراست....پس دیر شروع کرده ام...

وقت داشتید ، بیاید و ببینید و بخونید و تعبیر کنید این خواب رو....

منتظرم....التماس دعای فرج.

زهرا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com/

سلام خوبی؟ چرا لینک نظراتت تو پست بالایی مسدوده؟

واقعا کاش خدا از عمر یکی مث من ورمیداشت میذاشت رو عمر عزیزانی مث احمدیی مقدم کسایی که همه وقتشون مفید بودن

میشه شفاعتم کنی پسرخاله چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ق.ظ http://shefaat.samenblog.com/

ای شقایق ها و ای آلاله ها / دیدگانم دشت مفتون شماست . . .

سلام بزرگواروبلاگ جالب وپرمحتوایی داریدبماهم سری بزنید
التماس دعا
اجرت باشهدا

حسین چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ق.ظ http://antisofi.mihanblog.com/post/179

سلام
تا مردانی از جان گذشته برای دین هست هنوز میشود زندگی کرد.

sahebdelan313 چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.valasr1.blogfa.com

سلام ممنونم از لطفتون ... خوشحال شدم .

" التماس دعای فرج "

------- چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

حاج کاظم «آژانس شیشه‌ای» همچنان پیگیر اعزام حاج ناصر :
http://www.irdc.ir/FA/content/24670/default.aspx

http://www.nimrooznews.com/telex-3771

گمنام(59) چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://bakin69.mihanblog.com

سلام همسنگر ممنون که سر زدین

ابواحمد توسلی چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://jahanshenasi.ir/post/author/522350

سلام
با مطلبی با عنوان"زعفر جنی در کربلا،افسانه یا واقعیت؟" به روزم
التماس دعا

مریم یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ http://maleloot.blogfa.com

الا ای صاحب قلبم کجایی
محرم شد نمی خواهی بیایی

خوشا آن شور و حال و اشک و آهت
خوشا آن ناله های نینوایی

خوشا بر حال تو هروقت که خواهی
کنار تربت آن سر جدایی

السلام علی الحسین
اللهم عجل لولیک الفرج

کبوتر حرم شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام
سالها قبل خاطرات احمد احمد را در روزنامه کیهان خواندم و بسیار تحت تاثیر این بزرگوار قرار گرفتم
میخواستم در آن جلسه حضور پیدا کنم که توفیق نیافتم
احمد احمد یک مبارز شیعه ولایتمدار است
خدا این بزرگواران را برای ما حفظ نماید

غریب یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام. کتاب خاطرات احمد احمد خیلی شیرین و جذاب نوشته شده. به اونایی که خواننده ی این وبلاگند توصیه می کنم حتما کتاب رو بخونید و بدونید که این آدم چه کرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد