کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

خطر مکتب صهیونیست

خطر مکتب صهیونیست 

 

(طولانیه اما لطفا با حوصله بخونید) 

 

مکتب صهیونیست تنها مربوط به یهودیان صهیونیست نیست بلکه تمام ادیان را درگیر میکند.آنها برای همه نفشه کشیده اند.و در نهایت: شیطان پرستی و کفر و ....زمینه سازی برای ظهور دجال. آنها ما را درگیر این مسئله کرده اند و خود نمیدانیم!!!!!!!  

آنها؟؟ آنها یعنی مکتب صهیونیست که شیطان پرستی فرعونیان را ادامه میدهند و حتی به لحاظ ژنتیکی نیز فرعون زاده اند.آنها کمتر از ۱٪ جمعیت جهانند اما بر تمام جهان تسلط دارند.میخواهید بدانید که چرا جمعیت کمتر از ۱۵ میلیون نفر بر جهان مسلط شده اند و همه را به خدمت گرفته اند؟ 

میخواهید علت اینهمه طرفداری آمریکا را از اسرائیل بدانید؟  

میخواهید علت کشتارها در فلسطین و لبنان و عراق و افغانستان را بدانید؟ میخواهید علت نسل کشی در بوسنی را بدانید؟

اینهمه کشتارها به مثابه روشهای باستانی فرعونیان و برخی تمدنها،قربانیانی هستند برای خدایانِ.چون باستان شناسی خوانده ام همیشه فکر میکردم،گذشتگان چون تکامل عقلی نداشتند،خرافی بودند و خدایان هم خرافی.در بررسی خدایان با نمادها و ....روبرو بودیم .عقل سلیم میگوید که خرافات است.و از آنجایی که چنین چیزهایی هرگز در تمدن ایران دیده نشده و ایرانیان یکتا پرست بوده و افکار بسیار پاک و متعالی داشتند،باعث میشود که بیشتر متقاعد شویم که مثلا مصریها و بابلیها و آشوریها و....خرافی بودند. 

همیشه مسخره میکردم که چقدر احمق بودند برخی تمدنها:خدای آب،خدای آسمان،خدای خورشید،خدای عشق،خدای کشاورزی،خدای مردگان و..... 

امروز فهمیدم که نباید گفت خدا بلکه باید گفت شیطان.شیطان آب،شیطان خورشید و..... 

(اشتباه نکنیم: اگر در مورد ایران گفته میشود مثلا میترا یا همان مهر خدای خورشید بوده،یا آناهیتا خدای آب است:اینطور نیست.در ایران همیشه یک خدا وجود داشته بنام اهورامزدا یا اورمزد یا هرمزد یا هرمز که تنها او شایسته پرستش بوده ،همان خدای خودمان.و جهان بر اساس نبرد بین دو نیروی خیر و شر شکل گرفته که نهایت پیروزی با خیر و راستی است.پلیدی و شر همان اهریمن است.و در پیروزی راستی در آخر زمان،سوشیانس یا منجی آخر زمان ظهور میکند .مهر و آناهیتا که مادر مهر  است مخلوق اهورامزدا هستند.مهر مظهر پیمان و درستی و وفاداری و روشنایی است و آناهیتا یا ناهید مظهر آب و پاکی و  باروری و پاکدامنی است.ایلامیها هم که آریایی نیستند و قبل از هخامنشیها و مادها حاکم ایران بودند:خدای بزرگ قابل پرستششان اینشوشیناک نام داشت.) 

بله گذشتگانی مثل فرعونهای مصر خرافی نبودند بلکه شیطان پرست بودند. 

برعکس آنچه در ایران میگذشت در یونان و بین النهرین و مصر و هند و بعدها روم و...شیاطین پرستش میشدند.بت پرست بودند برده داری میکردند و ....ازدواج با محارم داشتند و...خدایان آنها مظهر شهوت و هرزگی بودند و ...... 

برای راضی نگه داشتن خدایان یا شیاطین باید قربانی میکردند.خون ریخته میشد تا شیاطین راضی شده و احضار شوند و....این روشها همچنان در دنیای امروز ادامه دارد.و قربانی کردن  بچه های غزه و  عراق و....همه برای راضی نگه داشتن شیطان است. 

عجله نکنید خرافات نیست در قرآن هم به تسخیر اجنه و شیاطین اشاره شده و علما و بزرگان دینی هم تایید میکنند که چنین پدیده ای حقیقت دارد. 

میخواهید بدانید که منظور از شیطان پرستی که این روزها گفته میشود چیست؟ 

چرا جنگ نرم؟چرا تهاجم فرهنگی؟اینهمه تلاش برای چه؟ 

بانک جهانی پول و دهکده جهانی و نظم نوین جهانی و خاور میانه جدید که آمریکا چند سالی است دنبال میکند چه معنی دارند؟ 

چرا خاور میانه؟چرا همیشه در خاور میانه جنگ است؟ 

نظریات جامعه شناسی همچون نظرات فوکویاما و هانتیگتون در مورد مرگ و تولد و توالی تمدنها بر چه اساسی مطرح شده؟ 

چرا تمام رهبران کاریزمای دنیا را ترور میکنند؟از جمله  مهاتماگاندی و ایندراگاندی و بینظیر بوتو و رفیق حریری و  جمال عبدالناصر و  سالوادر آلنده و ملکوم X و چگوآرا و.....و اگر امکان ترور فیزیکی نبود؛ترور شخصیتی و کودتا و انقلاب مخملی ؛مثل کارهایی که در مورد فیدل کاسترو کردند و نلسون ماندلا و هوگو چاوز و شدیدترین آنها در مورد آقای احمدی نژاد . 

هولوکاست را خود به وجود آوردند و........ 

سرزمینهایی را که دارای تمدن درخشانی هستند مورد حمله قرار داده اند : ایران و ساخت فیلم 300 و دروغ گنده پوریم یا ایرانی کشی(در آینده توضیح خواهم داد) و................................

میخواهید حقیقت 11 سپتامبر را بدانید؟عدد ۱۱ برای شیطان پرستان خیلی مقدس است.از ۹ به ۱۱ میرسند و بدون عدد۱۰،یعنی پرش،پرش از خدا و مفهوم عدد ۱۱ یعنی عبور از خدا.و تا کنون در جاهای بسیاری از عدد ۱۱ استفاده کرده اند.مثلا در فوتبال و ....اتفاقی نیست.چرا ۱۱ سپتامبر را بوجود آوردند و چرا در روز ۱۱ام.آن روز بوش چه کارهایی انجام داد؟مفهوم معماری برجهای ۲قوی تجارت جهانی؟و کره ای که بین آن ۲ بود؟  

سریال کبری ۱۱.چرا ۱۱؟چوی این سریال جهانی بود و در اکثر کشورها نمایش داده شد.

مفهوم انرژیها در معماری و استفاده مثبت و منفی از آن و در نتیجه ایجاد تاریکیها و روشناییها....و تاریکی برای......؟  

معنی کلمه هالیوود را میدانید؟ چوب مقدس.چوب مقدس احضار شیاطین فراعنه در دنیای باستان.  

چرا تمام فیلمهای هالیوود ضد دینی است؟

فراعنه که یکباره از تاربخ محو شدند.چه اتفاقی برایشان افتاد و کجا رفتند؟  

در ادامه سیاستهای ترویج سکس و سقوط اخلاق،زن رویایی و البته قابل دسترسی بوجود آورده اند بنام : دختر قرمزپوش.همه جا جلوی چشمتان است در فیلمها و کارتونها حتی در داستان علی بابای شرقی.با لباس زیبای قرمز رنگ و یا ؟؟؟.آنچه مهم است رنگ قرمز و زیبایی و شهوت انگیزی اوست.مانکنها و خواننده های بسیاری مامور ترویج آنند. شاید هم عده ای ایرانی فکر کنند که رنگ روز است و تقلید کنند.شاید ماهم در جشنهایمان چنین لباس و رنگی را چون زیباست و دیده ایم استفاده کنیم.ببینید چگونه بصورت خزنده در زندگیمان راه یافته اند.و حتی امثال منی که خیلی دنبال آگاهیند ناخواسته ممکن است مجری اهداف آنها شوند!!دشمن خیلی زیرکانه و حساب شده برنامه ریزی کرده است.همین است که امام خامنه ای سالهاست می فرمایند که دشمن بیدار است و خطر جدی است. 

اما دوستان ناامید نشوید ما متعلق به مکتب مهدویتیم و زین پس آگاهانه تر از پیش عمل میکنیم برای :نهضت جهانی ظهور.  

از کارتون شرک و میکی موس و نسخه جدید علی بابا و دامبو:فیل پرنده و تام و جری و مرد عنکبوتی و ......چه میدانید؟آیا با دستان خود فرزندانتان را با شیطان پرستی آشنا میکنید؟تصویر دامبو روی کاغذ خوراکی پفیلای خودمان وجود دارد!!!

از فیلم سفر به نارنیا که چندین ورژن آن از تلویزیون خودمان پخش شده چیزی میدانید؟فیلم ارباب حلقه ها چی؟ 

چند شرکت صهیونیستی میشناسدد؟نوکیا؟باز هم گوشی نوکیا میخرید؟ 

نستله؟باز هم نسکافه مینوشید؟کوکاکولا؟در مشهد خودمان. 

ما اینها را در صدا و سیما تبلیغ میکنیم!وا اسفا ! 

اینها را میتوان تحریم کرد اما مکتب صهیونیست کاری کرده که وابسته به آنها باشیم: مثلا بهترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر متعلق به شرکت صهیونیستی اینتل است که چاره ای جز خرید آن ندارید و  در کامپیوتر شما هم هست. 

اما چاره چیست؟نباید خودمان تولید کنیم؟سفارشات موکد امام خامنه ای مبنی بر تولید علم و کار مضاعف و همت مضاعف برای چیست؟ 

 

میدانید که در جام جهانی فوتبال امسال به وفور از نمادهای شیطان پرستی استفاده شد؟تصویر روی توپ،جام طلایی یک چشم و.... 

شنیده اید که موجودات کثیفی چون آنجلیاجولی و جنیفرلوپز و مدونا و.....انواع و اقسام آشغال و هرزه....دوره افتادن تو دنیا بخصوص مناطق محروم آفریقا و فرزندخوانده میگیرند.مثلا مدونا دهها فرزند خوانده دارد و انها را بزرگ میکند و رسیدگی میکند.مدونا یکی از بزرگترین شیطان پرستان معاصر است.چرا ؟با این کار،آنها شخصیتهای محبوبی در ذهن شما میشوند و آماده پذیرش رفتارشان میشوید و پای ماهواره که مینشینید خبر از این نخواهید داشت که مدونا رقص شیطانی اجرا میکند و در ذهن فرزندتان ثبت میشود.آشکار نیست،آنها در لفافه کار میکنند.در کنسرتها تماما اداهای شیطان پرستی را اجرا میکنند و شما خبر ندارید که چگونه ذهنتان کنترل میشود. 

انجلیا جولی سال گذشته با لباس ایرانی(مانتو و شلوار و شال)برای دلجویی از کودکان یتیم عراقی به این کشور سفر کرد.

شنیده اید که جورج بوش یک آدم مذهبی است؟درست است او یک شیطان پرست متعصب است. آیا میدانید که پدربزرگ او به عنوان بزرگترین شیطان پرست قرن 20 شناخته شده؟ 

از اهرام  مصر و معماری هرمی چه میدانید؟

چیزی از برج دبی شنیده اید یا آن را دیده اید؟  

چرا کشورهایی چون عربستان و مصر و...اگر بخواهند هم نمیتوانند به آمریکا و اسرائیل نه بگویند؟  

تا حالا فکر کرده اید که چرا معماریهای امروزی سر به فلک کشیده،افسردگی میآورد اما معماری بومی گذشته روحنواز و آرامش دهنده بود؟به نیویورک میگو یند:شهر آسمان خراشها،مردم این شهر افسرده اند.چرا؟اینها اتفاقی نیست. 

زمینه سازی برای ظهور دجال = حذف نشاط،حذف نور،حذف خدا و معنویت،ترویج سکس و لذتهای آنی و.....شیاطین در تاریکیها احضار میشوند و دنیا باید به سمت تاریکی برود.معماری ارتفاع،حس و  روح  را به تاریکی میبرد. 

آیا میدانید که بر اساس اعتقادات آنها در سال 2000 اتفاق خاصی در اورشلیم باید می افتاد و هتلها ساخته بودند و برای تماشا آمده بودند اما آنجا نه ،جای دیگری  اتفاق افتاد.

آهنگ سال 2000 داریوش را که تقریبا مال 20 سال پیش است شنیده اید؟: سال 2000 سال سقوط،سال فرار،سال به بن بست رسیدن،پنجه به دیوار کشیدن،از معنویت گم  شدن...سال سقوط عاطفه تا بینهایت میرسه...... 

این آهنگ چندین سال قبل از 2000 خوانده شده،همه چیز را فراهم کرده بودند این آهنگ ناامیدی و یاس را تزریق میکند برای سال 2000،آیا فکر میکنید اتفاقی است؟قرار است همه چیز به سمت تاریکی و ناامیدی سوق داده شود تا دجال ظهور کند.بر عکس تعالیم مهدویت که منتظران،امیدوار و با تهذیب،منتظر امام زمانند.امام زمان نور است و امید اما دجال تاریکی است و ناامیدی از جهان آخرت. 

اشتباه نشود :همه شیطان پرست نیستند،داریوش هم نیست،این افراد در قبال منافع و یا ناآگاهانه مجری اهداف آنها میشوند. 

وقتی کلمه مسجدالاقصی را میشنوید چه تصویری به ذهنتان میرسد؟اشتباه کردید! آن تصویر مسجدالاقصی نیست. 

و باز هم به دلیل اینکه باستان شناسی خوانده ام همیشه برایم سوال بود که چرا به قبة الصخره میگویند مسجدالاقصی؟؟؟؟؟؟؟ 

البته ما در باستان شناسی درست میگفتیم:قبة الصخره،که در بناهای صدر اسلام مورد بررسی قرار میگرفت.ولید عبدالملک،خلیفه اموی آن را ساخت.در مکانی که گفته میشود سنگی سیاه در آنجا هست که جای پای حضرت ابراهیم(ع)است و همچنین پیامبر اکرم(ص) در معراجشان که در بیت المقدس توقف کرده اند همین سنگ بوده و همین مکان.به هر حال جایگاه مقدسی است که عمری به اندازه اسلام دارد:14 قرن. 

اما مسجد الاقصی : کمی آن طرف تر در جنوب قبة الصخره است.توسط حضرت سلیمان(ع) از همان زمان به عنوان مسجد ساخته شده و گفته یهودیها به عنوان معبد سلیمان دروغ است. 

آنها در زیر مسجد حفاری میکنند تا هم به گنجهایی دست یابند و هم به تدریج پی آن را سست کرده و ویرانش کنند.چرا؟چون مکان مقدس 3 دین یهود و مسیح و اسلام است و مرکز خداست و هر چیزی که مربوط به خداست باید نابود شود. 

چرا همه فکر میکنیم که قبة الصخره همان مسجد الاقصی است؟ چون به ما این گونه تزریق کرده اند.تا مسجد را تخریب کنند و ما ندانیم و نفهمیم.چون مسجدالاقصای ما اشتباه است. 

حتی تلویزیون ماهم همیشه قبة الصخره را به عنوان مسجدالاقصی نشان میدهد.شما مسجدالاقصی را دیده اید؟؟؟؟!!!! 

گردنبندهایی را دیده اید که قلبی از وسط 2تکه شده؟ 

از سرنوشت ملکه دایانا(عروس ملکه انگلستان  و همسر شاهزاده چارلز)چیزی میدانید ؟چه ربطی به شیطان پرستی دارد؟چنان تصادفی برای دایانا فراهم کردند که در بین پاره های اتومبیلش قابل بیرون کشیدن هم نبود.هر جا سرچ کنید و هر داستانی مربوط به دایانا، او را به دروغ ،زنی معرفی میکند که در عین داشتن همسر با مرد دیگری در ارتباط بوده است. 

یک بار در مورد هوگوچاوز در گوگل سرچ کنید:ببینید که چه انبوهی از عکسهای ضداخلاقی فتوشاپی برایش ساخته اند.چرا؟ 

از شهید ادواردو آنیلی ایتالیایی چه میدانید؟پدرش از ثروتمندترین مردان جهان است.یهودیهای صهیونیست برنامه ای دارند که در طول قرنها اجرا کرده اند: با خانواده های ثروتمند غیر یهودی ازدواج کنند تا هم ثروت یهود بیشتر شود و هم نسلشان گسترده شود؛از این رو زمینه ای فراهم میکنند تا مادر یهودی ادواردو با پدر مسیحی او ازدواج کند.خانواده آنیلیها صاحب چندین شرکت هواپیمایی و هواپیماسازی و کشتی سازی و خودروسازی و کارخانه های پوشاک و صنعتی و طراحی مد و چندین رسانه و نشریه و باشگاهای ورزشی از جمله یوونتوس و..........و..........و.........هستند.ادواردو که فرزند ارشد است مسلمان میشود.او را از ارث و سرپرستی بر این قضایا که قانونا به او میرسید محروم میکنند و اتهام جنون به او زده ودر تیمارستان بستریش میکنند.مدیریت به پسرعمویش واگذار میشود که دوست ادواردو است.چندی بعد پسرعمو در تصادفی ساختگی کشته میشود.پدر ادواردو:سناتور آنیلی پیر است و نمی تواند بر امور نظارت داشته باشد.ادواردو خواهری دارد که همسر دومش یک یهودی صهیونیست است و از او پسری دارد(پروژه ازدواج با ثروتمندان غیر یهودی اینجا هم اجرا شده )مدیریت به این پسر نوجوان واگذار میشود.ادواردو بشدت مخالفت میکند اما فایده ای ندارد.ادواردو را در توطئه ای میکشند و میگویند که خود کشی کرد.چند سال پیش هم پدر ادواردو فوت کرد و تمام ثروت این خانواده به یهود رسید و تحت کنترل صهیونیستهاست.ادواردو فکر کنم ۱۰ سال بیشتره شهید شده.در ایتالیا سگها را هم کالبدشکافی میکنند .اما هرگز نگذاشتند جسد ادواردو کالبدشکافی شود.ادواردو بعد از شیعه شدن نام مهدی را برگزیده بود.وی با امام خمینی ملاقات داشته ودر نماز جمعه امام خامنه ای شرکت کرده بود.(عکسهایش موجود است)او قصد داشت که به ایران آمده و مقیم شود و با زنی ایرانی ازدواج کند که ...... 

لوکا گائتانی: پدرش معروف است به سلطان شراب ایتالیا و بسیار ثروتمند.لوکا دوست ادواردومهدی است و توسط او مسلمان میشود.شرایطی شبیه ادواردومهدی دارد.ادواردومهدی گفته بود که مرا خواهند کشت و به لوکا هم هشدار داده بود که مراقب باشد.چند سال پیش لوکا هم به همان روش ادواردومهدی شهید شد.ببینید که مکتب صهیونیست چقدر زیرکانه برنامه ریزی میکند.! 

علامت شیر در خودروهای پژو.علامت سازمان یونیسف(شاخه کودکان سازمان ملل).نماد هرم.نماد یک چشم که مظهر دجال است.

و و و و و و و و و و و و و و و ........ 

آنها برای همه ما نقشه دارند.آگاه باشیم. 

آنها برای ظهور خیالیشان اینهمه در تب و تابند. 

ما برای امام زمان(عج)چه کرده ایم؟  

خیال آنان خام است.مهدی فاطمه در راه است.........اما ما کجای قضیه ظهور ایستاده ایم؟ 

 

مطالبی که عنوان شد از 3 منبع گردآوری شده است: 

1-DVD سریال اینترنتی ظهور(THE ARRIVALS) که توسط چند جوان شیعه اروپایی و با تحقیقات و زحمات بسیار تهیه شده است. 

2-معلومات رشته تحصیلی. 

3-تحقیقات شخصی 

 

و اما : حتما حتما حتما ؛ملتمسانه التماس میکنم که این سریال رو دانلود کرده و ببینید و یا به هر نحوی دی وی دی آن را تهیه کنید.این سریال در یوتیوب پخش شده و کافرانی را به  اسلام کشانده است.باعث بیداری خیلیها شده. 

بیایید برای آگاهی خودمان و به خاطر امام زمان(عج)این حقایق را که از آن غافلیم ببینیم.صهیونیست در بیخ گوشمان که نه،در خانه نشسته است. 

در حال توزیع دی وی دی آن در بین همسنگران آشنا هستیم. 

به خاطر امام زمانمان،به خاطر یوسف تنهای زهرا آن را تهیه کرده و ببینیم. 

مهدی زهرا را چگونه یاری میکنیم؟ 

آیا آرزوی سربازیش را نداریم؟

نبرد مدتهاست که شروع شده ما غافلیم. 

برای دوری از غفلت؛سریال ظهور را با حوصله ببینیم.چرا اقلیتی ناچیز بر زندگیمان تسلط داشته باشند؟ 

برای دانلود به این وبلاگ برید:http://bidari-andishe.blogfa.com  

از طریق لینکهای این وبلاگ هم میتونید به آدرس فوق برید:با عنوان  " خطر شیطان پرستی و صهیونیست جدی است."  

سایت موعود هم DVD را بصورت پستی ارسال میکند:http://mouood.org/content/view/10637/2 

متاسفم برای جنبش دانشجویی نجات غزه

همسنگران! دروغ بینهایت بزرگ واقعه < پوریم > ریشه تاریخی ندارد.  

 

Purim یا جشن ایرانی کشی،دروغ ساخته مکتب صهیونیست است. 

 

متاسفم برای جنبش دانشجویی نجات غزه که روی این قضیه مانور داده و بنرهای تبلیغاتی این قضیه را در سطح تهران دایر کرده است.متاسفم برای دانشجویی که؛برای ایرانی که خبر از تاریخ کشور خود ندارد و  در عمق جهل،اهداف صهیونیست ر اتامین میکند و میخواهد به جنگ همان صهیونیست نیز برود!!!!!!!!! 

کشور خود و تاریخ سراسر افتخار آن را میکوبد..... 

لحظه ای فکر نمیکند که مگر هر چیزی را باید باور کرد؟؟!!!پس علم به چه کاری می آید؟؟؟مورخین و باستان شناسان و اساتید فن و محققین ،برن کشکشونو بسابن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چطور حاضرید ناآگاهانه و با استناد به یک کتاب دروغ،کشورتان را زیر سوال ببرید؟و صحه بر خیال پردازیهای صهیونیست  بگذارید؟ 

گذشته مال ماست.قرآن خود یک کتاب بزرگ باستان شناسی و تاریخ است. 

عظمت گذشته ما ثابت شده است.اصلا فکر میکنید چرا هالیوود،فیلم 300 را ساخت و......؟  

ناصر پورپیرار را میشناسید؟همان جاسوس کمونیست ضد وطن و عزیزدل پان ترکها و...........که این مسائل را مطرح کرده؟ 

مثل همانها که ندانسته دنبال موسوی خائن افتادند؛شما هم دنبال پورپیرار افتاده اید! 

کاملا دارید با پان ترکها همراهی میکنید و آب به آسیاب دشمن میریزید. 

البته ناآگاهانه این کار را میکنید. 

جنگ نرم یعنی همین:بدون اینکه خودت هم متوجه شوی ،مجری اهداف دشمن میشوی. 

 

واقعا متاسفم براتون.اول با جهل خود جهاد کنید.اورژانسی تر است.  

غزه رفتنتان پیشکش،اول بصیرت پیدا کنید.  

اگر در این مورد حرف میزنم  به این دلیل است که در این حیطه تحصیل کرده ام و در این حیطه نیز مشغولم.(باستان شناسی) و بدون علم نمیگم. نه علم من ،علم بزرگان و علم موجود،نه نظر شخصی من.هر شخصی هم میتواند با تحقیق از طریق منابع ذی صلاح به حقیقت برسد.

 

دارم میرم مشهد،ان شاالله برگشتم بیشتر راجع به پوریم و دروغهای صهیونیست و....توضیح میدم.

 

لطفا لینک" آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم " رو بخونید.خیلی مهمه.  

بانوی من،شهید مروه الشربینی

بانوی مظلوم من،شهید مروه الشربینی 

شهیده حجاب 

 

بانوی من!کجای بهشت،آرام گرفته ای؟  

 

مروه الشربینی

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 18 ضربه چاقو را چگونه تحمل کردی؟ 

در صف زنان بهشتی،بعد از کدامبنشان وارد بهشت خواهی شد؟ 

تو هم سرت بر دامان مادرمان،حضرت زهرا بود؟حتم دارم که مزار مادرمان را زیارت میکنی چون تو پیرو زهرایی. 

برایت در آلمان سالگرد گرفتند،همانها که تماشا کردند شهادتت را!!! 

حجاب چه مفهومی داشت که برایش جان سپردی؟ 

 

بانوی من! اسطوره من! الگوی من! صبح ظهور نزدیک است،آن روز ،روز انتقام خون توست.....  

 

بانوی مظلوم من! آنجا که هستی،شهدای وطنم را می بینی؟همانها که سیاهی حجاب من را برتر از سرخی خونشان میدانند؟.بانوی من تو کیستی که هم سیاهی حجاب

داری و هم سرخی خون؟؟ 

  

بانوی شهید من! بانوی مظلوم من! صبح ظهور نزدیک است........ 

شهید مظلوم حجاب: مروه الشربینی

 

سرم بر دامان زهراست،مادر

 بسم رب الشهدا و الصدیقین 

 

 غریبانه نمردم در بیابان،سرم بر دامان زهراست،مادر.  

اول صلوات بفرستید و بعد بر امام حسین(ع) سلام دهید و سپس بر سرباز آخر زمانی آقا امام حسین(ع):شهید محمدرضا شفیعی درود بفرستید و عکس زیر را ببینید و متنش را بخوانید. 

یا مهدی زهرا 

 

  تصویر شهید شفیعی پس از گذشت شانزده سال از شهادتش  

 شهید محمدرضا شفیعی چهارده ساله بود که عزم جبهه کرد، ولی چون سنّش کم بود قبولش نمی کردند. بالأخره یک روز خودش شناسنامه اش را یکسال بزرگتر کرد و به آرزویش رسید.وقتی به مادرش گفت می خواهم به جبهه بروم؛

دفعه ی آخری که راهی جبهه بود نوزده سالش بود، کلی شیرینی و انگشتر و تسبیح خریده بود.

مادر به او گفت: مادر چرا این چیزها را خریدی؟ فردا زندگی میخوای. خونه میخوای.

گفت: مادر خانه من یک متر جاست که آماده هم هست  نه آهن میخواد و نه سفید کاری.
بعدیک بیت شعر خواند:خوش آن روزی که در سنگر بمیرم/نه آن روزی که در بستر بمیرم 

!چند شب بعد از شب عملیات مادرش خوابی می بیند.

مادر می گوید خواب دیدم که محمد رضا با لباس سبزی از در وارد شد.

 گفتم: مادر جان چرا به این زودی آمدی؟

 گفت: آمدم شما را از چشم به راهی در بیاورم. باید زود برگردم.شب بعد نیز مادر دوباره خواب محمدرضا را دید. خواب دید محمد رضا با یک دسته گل بزرگ وارد خانه شد. اما همین که به جلوی مادر رسید و دسته گل را زمین گذاشت حالت بقچه مانند شد.

محمد رضا به مادر گفت: مادر برایت هدیه آوردم بعد از این خواب ها بود که خانواده محمد رضا متوجه شدند در شب عملیات کربلای 4 تیر به شکم محمد رضا خورده و مجروح شده. همرزمش نتوانسته بود او را به عقب برگرداند و همانجا مانده بود. فردا صبح که رفته بودند او را بیاورند، او را پیدا نکرده بودند.بعدها خانواده فهمیدند که محمد رضا را اسیر کرده اند. یازده روز در اسارت زنده بوده و در نهایت به خاطر جراحتش زیر شکنجه ی بعثی ها به شهادت رسیده و همانجا در کربلا دفنش کرده اند.به نقل دوستانش وقتی او را اسیر می کنند، می گویند که به امام توهین کن و او با همان حال زخمی می گوید: مرگ بر صدام. آنها نیز با لگد به دهان او می کوبند و دندانش می شکند.  


وقتی بعد از شانزده سال جنازه ی محمد رضا را سالم از خاک در آورده بودند صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود. پیکر پاک محمد رضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی جسد سالم مانده بود. حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب جسد ریختند که خاصیتش این بود که استخوان های جسد هم از بین می رفت ولی باز هم جسد سالم مانده بود. وقتی گروه تفحص جنازه ی محمد رضا را دریافت می کردند سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشته گریه می کرده و گفته: ما چه افرادی را کشتیم !

مادر شهید می گوید موقع دفن محمد رضا، حاج حسین کاجی به من گفت: « شما می دانید چرا بدن او سالم است؟» گفتم:«از بس ایشان خوب و با خدا بود. » 

ولی حاج حسین گفت: « راز سالم ماندن ایشان در چهار چیز است: هیچ وقت نماز شب ایشان ترک نمی شد؛ مداومت بر غسل جمعه داشت؛ دائما با وضو بود و اینکه هر وقت زیارت عاشورا خوانده می شد، ما با چفیه هایمان اشکمان را پاک می کردیم ولی ایشان با دست اشکهایش را می گرفت و به بدنش می مالید و جالب اینکه جمعه وقتی برای ما آب می آوردند، ایشان آب را نمیخورد و آن را برای غسل نگه می داشت. »

شهید شفیعی در سال 81 در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد. 

منبع:setareha.ir   

 

ای خدای شهیدان : 

 

در کجا سنگ مزار بوسیدنی است؟ 

  

در کجا خاک مزار بوییدنی است...؟ 

 

 

کجایید ای لاله ها لاله ها؟  

 

کجایید ای 14 ساله ها...؟ 

 

که در باغ آیینه راهم دهید ... 

 

و در سایه هاتان پناهم دهید... 

 

هر آنکس شما را فراموش کرد.. 

 

خدا را  خدا را فراموش کرد........ 

  

 

غریبانه نمردم در بیابان،سرم بر دامان زهراست،مادر. 

 

 من از تبار شهیدانم، 

از تبار آنان که ریشه در خاک،استوار دارند، 

پس آنان را که ریشه در خاک،استوار دارند 

 از طوفان چه باک؟؟؟ 

 از طوفان چه باک؟؟؟  

 

نداریم هیچ بیمی از نیرنگ و از ضحاک.... 

ما زاده خورشیدیم ما را از طوفان چه باک!  

 

سرباز سیدعلی را از طوفان چه باک؟از طوفان چه باک؟   

  

 لطفا اولین پست این وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.خیلی مهمه  

بهشتی یک ملت بود برای ملت ما....

 بهشتی یک ملت بود برای ملت ما.......  

(امام خمینی) 

 

  

 

ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت  

  

...............................راهت ادامه دارد................................ 

......................شهید مظلوم راهت ادامه دارد................. 

...شاید پسرانت نمی دانند که موسوی و رهنورد با تو ... 

..میانه خوبی نداشتند  و نامت را گذاشته بودند روحانی..   

سنتی و........................................................................

      الله 

  ...اما ما  فرزندان این خاک کهن و ما فرزندان امام خامنه ای .....

............ دشمنانت و دشمنانمان را خوب میشناسیم................ 

...........................شیفته خدمت!راهت ادامه دارد.....................

...................................راهت ادامه دارد.................................  

  

 لطفا اولین پست این وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.خیلی مهمه. 

 

روزی که آرش مرز ایران را نشان داد...

روزی که آرش مرز ایران را نشان داد.........................  

گویا علی ...گویا علی...گویا علی ...بر بازوانش توان داد...................  

 

 

 

فرزند شهید نیستم اما: 

روز همه باباهای شهید و همه باباهایی که دوستدار  باباهای شهیدند مبارک.یا علی 

روز  همه پدرهای شهدا مبارک.یا علی. 

کواکبیان،نماینده فتنه در مجلس.

 کواکبیان،نماینده فتنه در مجلس 

 

 به گزارش ایرنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی روز چهارشنبه در تذکری آیین‌نامه‌ای خواستار احراز نظر صریح رهبری در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد شد. 

کواکبیان گفت: در خصوص مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر قانونی شدن وقف عام اموال مراکز آموزش عالی غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی نظر رهبری را احراز نکرده‌ایم.
وی با اشاره به تیتر یک روزنامه ایران که تجمع اعتراض‌آمیز روز گذشته مقابل مجلس را خبری کرده بود، اظهار داشت این روزنامه ساعت و محل تجمع اعتراض‌آمیز را در صفحه یک خود عنوان کرده بود. این در حالی است که اگر یک روزنامه مستقل این کار را می‌کرد، به اقدام علیه امنیت ملی متهم می‌شد.  

 

 کواکبیان در حال گلو پاره کردن برای فتنه


عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم گفت: آیا این تجمع که در آن علیه خانه ملت توهین شده است، به مجوز نیاز ندارد؟
کواکبیان تاکید کرد این حق نمایندگان مجلس است که براساس اصل 71 قانون اساسی در خصوص همه موارد قانون وضع کنند.

 

یکی از مهمترین برنامه های فتنه در این روزها اختلاف انداختن بین ۳قوه است.همچنین کشاندن کار به جایی که رهبری را وادار به دخالت کنند.در همین راستاست که کواکبیان خواستار نظر رهبری میشود وگرنه ما که میدانیم کواکبیان برعکس نامش هیچ نوری از رهبری نمیگیرد. 

همچنین انحراف مسائل از مسیر درست تا جایی که قوه ها مجبور به دخالت در کار هم شوند مثل مسائل اخیر مجلس که یک ضدقانونی(مسئله دانشگاه آزاد) را به تصویب برسانند و قوای دیگر مجبور به دخالت شوند. 

باید هشداری به لاریجانی مجلسی داد که ما متوجه هستیم که این روزها سرو گوشتان میجنبد. 

و اما آقای آملی لاریجانی بسیار عالی در این قضیه ظاهر شدند که رای به وقف اموال دانشگاه آزاد غیر قانونی است.  

هشداری هم به کواکبیان: شما در کسوت نماینده مردم بودن حق ندارید هر قانون ضدقانونی را وضع کنید.   

کواکبیان! ما بیداریم. 

 

لطفا اولین پست این وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.خیلی مهمه.

ای شیخ! فرار را به پرونده قطور خیانتهایت اضافه نکن.

شیخ ساده لوح را میخواهند از کشور خارج کنند. 

 

به گزارش جوان آنلاین اخیرا دعوت نامه ای از خارج از کشور برای یکی از سران فتنه ارسال شده است و از وی دعوت بعمل آمده تا در همایشی در رابطه با ایران شرکت نماید .

بنابر این گزارش این دعوت نامه هم اکنون دراختیار نفر اول سران فتنه است و بدنبال سناریویی برای طرح آن با نفر پنجم انتخابات 88هستند تا از واکنش های احتمالی وی و تبعات احتمالی جلوگیری نمایند . 

این دعوت نامه بر اهمیت بین المللی این همایش در پیشبرد اهداف جنبش سبز و حضور این شخص تاکید نموده و در قسمتی از این دعوت آمده"بی شک در تاریخ نوین ایران نقش رادمردانی چون شما زینت بخش پیکار های رهایی بخش و الگویی برای آزاد اندیشان خواهد بود".
سناریوی در نظر گرفته شده برای خروج رقیب آرای باطله از کشور با توجه به وضعیت جسمی نا مناسب و بیماریهای مختلفش،ادامه معالجات در مراکز پزشکی مجهز تر و بعضی امور شخصی می باشد .
شنیده شده این پروژه برای حذف کروبی از معادلات سیاسی داخلی و فرصت دادن به موسوی بعنوان رهبر اپوزیسیون طراحی شده و در صورتیکه این روحانی تندرو را بتوانند از ایران خارج نمایند،با خراب کردن پلهای پشت سر و وارد کردن وی در مقولاتی که جمهوری اسلامی آنرا نخواهد پذیرفت، عملا برگشت وی به کشور را منتفی نموده و از پتانسیل کروبی در بیهوده گویی و اظهارات بدون سند در جهت تخریب بیشتر نظام بهره برداری خواهند نمود و عملا بزرگترین مانع بر سر راه موسوی نیز کنار خواهد رفت .
 

 شیخ ساده لوح نمیذاریم بری .تو رو خدا نرو.به نن جونت قسم نمیذاریم بری.مگه ما مردیم بری و به ریشمون بخندی.تو بمون ما بهت میخندیم. 

 


لطفا اولین پست این وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.خیلی مهمه. 

اظهارات سرشار از پختگی گلشیفته فراهانی

  هنرمندان ایرانی مانند سوسک هستند.

 

گلشیفته فراهانی که در سایه خیانت به وطن،درآنسوی آبها برو بیایی پیدا کرده،هنرمندان ایرانی را سوسک نامید.وی طی گفتگویی با روزنامه "لوموند"، درسخنانی توهین آمیز چنین می گوید: "هنرمندان مثل سوسک هستند و دولت انگار می خواهد آنان را با حشره کش بکشد.
دولت هرچه بیشتر به سوی هنرمندان اسپری می کند،این حشره ها مقاوم تر می شوند.در پایان، دولت دیگر نمی داند چه کار کند!
 

آیا هنرمندان ایرانی (زبانم لال)تایید میکنند که سوسک و حشره هستند؟! 

به چه بهایی آدم باید به هموطنانش اینگونه توهین کند؟! 

 

با دکلته روی فرش قرمز هالیوود راه رفتن و تمام ملت را به سخره گرفتن باید هم به حرفهایی اینچنینی ختم شود؟کی گفته گلشیفته ایرانیه؟ 

 

قابل توجب عالیجناب شمقدری(معاون سینمایی وزارت ارشاد)که تلویحا و بارها حضور مجدد گلشیفته را در فیلمهای داخلی پذیرفته است.!!!!!!!!!!  

 

لطفا اولین پست این وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.خیلی مهمه. 

استاد فرشچیان :مردی از جنس وطن

استاد فرشچیان :مردی از جنس وطن 

 

  

روزی که طرح اولیه عصر عاشورا را زدم ،مادرم گفت بلند شو برو روضه،یک حرف حساب به گوشت بخورد.رفتم طبقه بالا انگار پروژکتوری روی تابلو افتاد.نمی دانم نور بود،عشق بود،اصلا حس خودم بود یا چیز دیگری،نمی دانم..هر چه بود طرح اولیه تابلو را زدم.

همسر استاد در توصیف آن روز می گوید: استاد آن تابلو را با اعتقاد عجیبی کشید.آن روز مادرشان گفت برویم روضه.من بردمشان روضه.وقتی برگشتیم ایشان گفتند شما رفتید زیارت عاشورا خواندید و من هم این تابلو را کشیدم.

وی در ادامه گفت:در یکی از نمایشگاههایی که توریستهای خارجی از کارهای استاد دیدن می کردند، یک خانم فرانسوی رو بروی این تابلو ایستاده و اشک میریخت.از او پرسیدم که چه درکی از این تابلو داری؟جواب داد:این تابلو،یک تراژدی مذهبی خیلی عمیق است.

استاد با وجود قیمت بسیار بالای تابلو و این که تابلو خریداران متموّل و بسیاری داشت تابلوی عصر عاشورا را به موزه حضرت امام رضا(ع) تقدیم کرد.(مصاحبه با استاد و همسرش از جهان نیوز درج شده) 


استاد فرشچیان مردی از جنس وطن است نه مثل آن یکی استاد از جنس بی.بی.سی و سی.ان.ان!! 

 

آقای شجریان!آیا در این وانفسایی که از هر سویی کشورمان مورد هجمه های دشمنان است،پیوستن به صف دشمنان این ملت،افتخار عنوان استادی را برای شما ابدی خواهد نمود؟؟!!  

گفتید که مردم ایران ۳۱ سال است که رنگ خوشی ندیده اند. 

آقای شجریان!حالا شما پیوسته اید به کسانی که عامل ناخوشیهای مردمند. 

آیا این ۳۱ سال همان ۳۱ سالی نیست که آثار شما را از صداو سیمایش پخش میکرد؟ایا همان ۳۱ سالی نیست که باعث نام آور شدن پسرتان در عرصه هنر شد؟آیا همان حکومت ۳۱ساله ای  نیست که به شما لقب استادی داد؟ آیا همان ۳۱ سالی نیست که در شهرهای مختلف کنسرت برگزار میکردید؟

آیا همان ۳۱ سالی نیست که نوای ربنای شما از صداو سیما در هر رمضانی،افتتاح سفره های افطارمان بود؟ 

 

آقای شجریان شما از جنس این ملتید.از آنها فاصله نگیرید. 

 

 

لطفا اولین پست این وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.خیلی مهمه.