کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

خطر مکتب صهیونیست

خطر مکتب صهیونیست 

 

(طولانیه اما لطفا با حوصله بخونید) 

 

مکتب صهیونیست تنها مربوط به یهودیان صهیونیست نیست بلکه تمام ادیان را درگیر میکند.آنها برای همه نفشه کشیده اند.و در نهایت: شیطان پرستی و کفر و ....زمینه سازی برای ظهور دجال. آنها ما را درگیر این مسئله کرده اند و خود نمیدانیم!!!!!!!  

آنها؟؟ آنها یعنی مکتب صهیونیست که شیطان پرستی فرعونیان را ادامه میدهند و حتی به لحاظ ژنتیکی نیز فرعون زاده اند.آنها کمتر از ۱٪ جمعیت جهانند اما بر تمام جهان تسلط دارند.میخواهید بدانید که چرا جمعیت کمتر از ۱۵ میلیون نفر بر جهان مسلط شده اند و همه را به خدمت گرفته اند؟ 

میخواهید علت اینهمه طرفداری آمریکا را از اسرائیل بدانید؟  

میخواهید علت کشتارها در فلسطین و لبنان و عراق و افغانستان را بدانید؟ میخواهید علت نسل کشی در بوسنی را بدانید؟

اینهمه کشتارها به مثابه روشهای باستانی فرعونیان و برخی تمدنها،قربانیانی هستند برای خدایانِ.چون باستان شناسی خوانده ام همیشه فکر میکردم،گذشتگان چون تکامل عقلی نداشتند،خرافی بودند و خدایان هم خرافی.در بررسی خدایان با نمادها و ....روبرو بودیم .عقل سلیم میگوید که خرافات است.و از آنجایی که چنین چیزهایی هرگز در تمدن ایران دیده نشده و ایرانیان یکتا پرست بوده و افکار بسیار پاک و متعالی داشتند،باعث میشود که بیشتر متقاعد شویم که مثلا مصریها و بابلیها و آشوریها و....خرافی بودند. 

همیشه مسخره میکردم که چقدر احمق بودند برخی تمدنها:خدای آب،خدای آسمان،خدای خورشید،خدای عشق،خدای کشاورزی،خدای مردگان و..... 

امروز فهمیدم که نباید گفت خدا بلکه باید گفت شیطان.شیطان آب،شیطان خورشید و..... 

(اشتباه نکنیم: اگر در مورد ایران گفته میشود مثلا میترا یا همان مهر خدای خورشید بوده،یا آناهیتا خدای آب است:اینطور نیست.در ایران همیشه یک خدا وجود داشته بنام اهورامزدا یا اورمزد یا هرمزد یا هرمز که تنها او شایسته پرستش بوده ،همان خدای خودمان.و جهان بر اساس نبرد بین دو نیروی خیر و شر شکل گرفته که نهایت پیروزی با خیر و راستی است.پلیدی و شر همان اهریمن است.و در پیروزی راستی در آخر زمان،سوشیانس یا منجی آخر زمان ظهور میکند .مهر و آناهیتا که مادر مهر  است مخلوق اهورامزدا هستند.مهر مظهر پیمان و درستی و وفاداری و روشنایی است و آناهیتا یا ناهید مظهر آب و پاکی و  باروری و پاکدامنی است.ایلامیها هم که آریایی نیستند و قبل از هخامنشیها و مادها حاکم ایران بودند:خدای بزرگ قابل پرستششان اینشوشیناک نام داشت.) 

بله گذشتگانی مثل فرعونهای مصر خرافی نبودند بلکه شیطان پرست بودند. 

برعکس آنچه در ایران میگذشت در یونان و بین النهرین و مصر و هند و بعدها روم و...شیاطین پرستش میشدند.بت پرست بودند برده داری میکردند و ....ازدواج با محارم داشتند و...خدایان آنها مظهر شهوت و هرزگی بودند و ...... 

برای راضی نگه داشتن خدایان یا شیاطین باید قربانی میکردند.خون ریخته میشد تا شیاطین راضی شده و احضار شوند و....این روشها همچنان در دنیای امروز ادامه دارد.و قربانی کردن  بچه های غزه و  عراق و....همه برای راضی نگه داشتن شیطان است. 

عجله نکنید خرافات نیست در قرآن هم به تسخیر اجنه و شیاطین اشاره شده و علما و بزرگان دینی هم تایید میکنند که چنین پدیده ای حقیقت دارد. 

میخواهید بدانید که منظور از شیطان پرستی که این روزها گفته میشود چیست؟ 

چرا جنگ نرم؟چرا تهاجم فرهنگی؟اینهمه تلاش برای چه؟ 

بانک جهانی پول و دهکده جهانی و نظم نوین جهانی و خاور میانه جدید که آمریکا چند سالی است دنبال میکند چه معنی دارند؟ 

چرا خاور میانه؟چرا همیشه در خاور میانه جنگ است؟ 

نظریات جامعه شناسی همچون نظرات فوکویاما و هانتیگتون در مورد مرگ و تولد و توالی تمدنها بر چه اساسی مطرح شده؟ 

چرا تمام رهبران کاریزمای دنیا را ترور میکنند؟از جمله  مهاتماگاندی و ایندراگاندی و بینظیر بوتو و رفیق حریری و  جمال عبدالناصر و  سالوادر آلنده و ملکوم X و چگوآرا و.....و اگر امکان ترور فیزیکی نبود؛ترور شخصیتی و کودتا و انقلاب مخملی ؛مثل کارهایی که در مورد فیدل کاسترو کردند و نلسون ماندلا و هوگو چاوز و شدیدترین آنها در مورد آقای احمدی نژاد . 

هولوکاست را خود به وجود آوردند و........ 

سرزمینهایی را که دارای تمدن درخشانی هستند مورد حمله قرار داده اند : ایران و ساخت فیلم 300 و دروغ گنده پوریم یا ایرانی کشی(در آینده توضیح خواهم داد) و................................

میخواهید حقیقت 11 سپتامبر را بدانید؟عدد ۱۱ برای شیطان پرستان خیلی مقدس است.از ۹ به ۱۱ میرسند و بدون عدد۱۰،یعنی پرش،پرش از خدا و مفهوم عدد ۱۱ یعنی عبور از خدا.و تا کنون در جاهای بسیاری از عدد ۱۱ استفاده کرده اند.مثلا در فوتبال و ....اتفاقی نیست.چرا ۱۱ سپتامبر را بوجود آوردند و چرا در روز ۱۱ام.آن روز بوش چه کارهایی انجام داد؟مفهوم معماری برجهای ۲قوی تجارت جهانی؟و کره ای که بین آن ۲ بود؟  

سریال کبری ۱۱.چرا ۱۱؟چوی این سریال جهانی بود و در اکثر کشورها نمایش داده شد.

مفهوم انرژیها در معماری و استفاده مثبت و منفی از آن و در نتیجه ایجاد تاریکیها و روشناییها....و تاریکی برای......؟  

معنی کلمه هالیوود را میدانید؟ چوب مقدس.چوب مقدس احضار شیاطین فراعنه در دنیای باستان.  

چرا تمام فیلمهای هالیوود ضد دینی است؟

فراعنه که یکباره از تاربخ محو شدند.چه اتفاقی برایشان افتاد و کجا رفتند؟  

در ادامه سیاستهای ترویج سکس و سقوط اخلاق،زن رویایی و البته قابل دسترسی بوجود آورده اند بنام : دختر قرمزپوش.همه جا جلوی چشمتان است در فیلمها و کارتونها حتی در داستان علی بابای شرقی.با لباس زیبای قرمز رنگ و یا ؟؟؟.آنچه مهم است رنگ قرمز و زیبایی و شهوت انگیزی اوست.مانکنها و خواننده های بسیاری مامور ترویج آنند. شاید هم عده ای ایرانی فکر کنند که رنگ روز است و تقلید کنند.شاید ماهم در جشنهایمان چنین لباس و رنگی را چون زیباست و دیده ایم استفاده کنیم.ببینید چگونه بصورت خزنده در زندگیمان راه یافته اند.و حتی امثال منی که خیلی دنبال آگاهیند ناخواسته ممکن است مجری اهداف آنها شوند!!دشمن خیلی زیرکانه و حساب شده برنامه ریزی کرده است.همین است که امام خامنه ای سالهاست می فرمایند که دشمن بیدار است و خطر جدی است. 

اما دوستان ناامید نشوید ما متعلق به مکتب مهدویتیم و زین پس آگاهانه تر از پیش عمل میکنیم برای :نهضت جهانی ظهور.  

از کارتون شرک و میکی موس و نسخه جدید علی بابا و دامبو:فیل پرنده و تام و جری و مرد عنکبوتی و ......چه میدانید؟آیا با دستان خود فرزندانتان را با شیطان پرستی آشنا میکنید؟تصویر دامبو روی کاغذ خوراکی پفیلای خودمان وجود دارد!!!

از فیلم سفر به نارنیا که چندین ورژن آن از تلویزیون خودمان پخش شده چیزی میدانید؟فیلم ارباب حلقه ها چی؟ 

چند شرکت صهیونیستی میشناسدد؟نوکیا؟باز هم گوشی نوکیا میخرید؟ 

نستله؟باز هم نسکافه مینوشید؟کوکاکولا؟در مشهد خودمان. 

ما اینها را در صدا و سیما تبلیغ میکنیم!وا اسفا ! 

اینها را میتوان تحریم کرد اما مکتب صهیونیست کاری کرده که وابسته به آنها باشیم: مثلا بهترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر متعلق به شرکت صهیونیستی اینتل است که چاره ای جز خرید آن ندارید و  در کامپیوتر شما هم هست. 

اما چاره چیست؟نباید خودمان تولید کنیم؟سفارشات موکد امام خامنه ای مبنی بر تولید علم و کار مضاعف و همت مضاعف برای چیست؟ 

 

میدانید که در جام جهانی فوتبال امسال به وفور از نمادهای شیطان پرستی استفاده شد؟تصویر روی توپ،جام طلایی یک چشم و.... 

شنیده اید که موجودات کثیفی چون آنجلیاجولی و جنیفرلوپز و مدونا و.....انواع و اقسام آشغال و هرزه....دوره افتادن تو دنیا بخصوص مناطق محروم آفریقا و فرزندخوانده میگیرند.مثلا مدونا دهها فرزند خوانده دارد و انها را بزرگ میکند و رسیدگی میکند.مدونا یکی از بزرگترین شیطان پرستان معاصر است.چرا ؟با این کار،آنها شخصیتهای محبوبی در ذهن شما میشوند و آماده پذیرش رفتارشان میشوید و پای ماهواره که مینشینید خبر از این نخواهید داشت که مدونا رقص شیطانی اجرا میکند و در ذهن فرزندتان ثبت میشود.آشکار نیست،آنها در لفافه کار میکنند.در کنسرتها تماما اداهای شیطان پرستی را اجرا میکنند و شما خبر ندارید که چگونه ذهنتان کنترل میشود. 

انجلیا جولی سال گذشته با لباس ایرانی(مانتو و شلوار و شال)برای دلجویی از کودکان یتیم عراقی به این کشور سفر کرد.

شنیده اید که جورج بوش یک آدم مذهبی است؟درست است او یک شیطان پرست متعصب است. آیا میدانید که پدربزرگ او به عنوان بزرگترین شیطان پرست قرن 20 شناخته شده؟ 

از اهرام  مصر و معماری هرمی چه میدانید؟

چیزی از برج دبی شنیده اید یا آن را دیده اید؟  

چرا کشورهایی چون عربستان و مصر و...اگر بخواهند هم نمیتوانند به آمریکا و اسرائیل نه بگویند؟  

تا حالا فکر کرده اید که چرا معماریهای امروزی سر به فلک کشیده،افسردگی میآورد اما معماری بومی گذشته روحنواز و آرامش دهنده بود؟به نیویورک میگو یند:شهر آسمان خراشها،مردم این شهر افسرده اند.چرا؟اینها اتفاقی نیست. 

زمینه سازی برای ظهور دجال = حذف نشاط،حذف نور،حذف خدا و معنویت،ترویج سکس و لذتهای آنی و.....شیاطین در تاریکیها احضار میشوند و دنیا باید به سمت تاریکی برود.معماری ارتفاع،حس و  روح  را به تاریکی میبرد. 

آیا میدانید که بر اساس اعتقادات آنها در سال 2000 اتفاق خاصی در اورشلیم باید می افتاد و هتلها ساخته بودند و برای تماشا آمده بودند اما آنجا نه ،جای دیگری  اتفاق افتاد.

آهنگ سال 2000 داریوش را که تقریبا مال 20 سال پیش است شنیده اید؟: سال 2000 سال سقوط،سال فرار،سال به بن بست رسیدن،پنجه به دیوار کشیدن،از معنویت گم  شدن...سال سقوط عاطفه تا بینهایت میرسه...... 

این آهنگ چندین سال قبل از 2000 خوانده شده،همه چیز را فراهم کرده بودند این آهنگ ناامیدی و یاس را تزریق میکند برای سال 2000،آیا فکر میکنید اتفاقی است؟قرار است همه چیز به سمت تاریکی و ناامیدی سوق داده شود تا دجال ظهور کند.بر عکس تعالیم مهدویت که منتظران،امیدوار و با تهذیب،منتظر امام زمانند.امام زمان نور است و امید اما دجال تاریکی است و ناامیدی از جهان آخرت. 

اشتباه نشود :همه شیطان پرست نیستند،داریوش هم نیست،این افراد در قبال منافع و یا ناآگاهانه مجری اهداف آنها میشوند. 

وقتی کلمه مسجدالاقصی را میشنوید چه تصویری به ذهنتان میرسد؟اشتباه کردید! آن تصویر مسجدالاقصی نیست. 

و باز هم به دلیل اینکه باستان شناسی خوانده ام همیشه برایم سوال بود که چرا به قبة الصخره میگویند مسجدالاقصی؟؟؟؟؟؟؟ 

البته ما در باستان شناسی درست میگفتیم:قبة الصخره،که در بناهای صدر اسلام مورد بررسی قرار میگرفت.ولید عبدالملک،خلیفه اموی آن را ساخت.در مکانی که گفته میشود سنگی سیاه در آنجا هست که جای پای حضرت ابراهیم(ع)است و همچنین پیامبر اکرم(ص) در معراجشان که در بیت المقدس توقف کرده اند همین سنگ بوده و همین مکان.به هر حال جایگاه مقدسی است که عمری به اندازه اسلام دارد:14 قرن. 

اما مسجد الاقصی : کمی آن طرف تر در جنوب قبة الصخره است.توسط حضرت سلیمان(ع) از همان زمان به عنوان مسجد ساخته شده و گفته یهودیها به عنوان معبد سلیمان دروغ است. 

آنها در زیر مسجد حفاری میکنند تا هم به گنجهایی دست یابند و هم به تدریج پی آن را سست کرده و ویرانش کنند.چرا؟چون مکان مقدس 3 دین یهود و مسیح و اسلام است و مرکز خداست و هر چیزی که مربوط به خداست باید نابود شود. 

چرا همه فکر میکنیم که قبة الصخره همان مسجد الاقصی است؟ چون به ما این گونه تزریق کرده اند.تا مسجد را تخریب کنند و ما ندانیم و نفهمیم.چون مسجدالاقصای ما اشتباه است. 

حتی تلویزیون ماهم همیشه قبة الصخره را به عنوان مسجدالاقصی نشان میدهد.شما مسجدالاقصی را دیده اید؟؟؟؟!!!! 

گردنبندهایی را دیده اید که قلبی از وسط 2تکه شده؟ 

از سرنوشت ملکه دایانا(عروس ملکه انگلستان  و همسر شاهزاده چارلز)چیزی میدانید ؟چه ربطی به شیطان پرستی دارد؟چنان تصادفی برای دایانا فراهم کردند که در بین پاره های اتومبیلش قابل بیرون کشیدن هم نبود.هر جا سرچ کنید و هر داستانی مربوط به دایانا، او را به دروغ ،زنی معرفی میکند که در عین داشتن همسر با مرد دیگری در ارتباط بوده است. 

یک بار در مورد هوگوچاوز در گوگل سرچ کنید:ببینید که چه انبوهی از عکسهای ضداخلاقی فتوشاپی برایش ساخته اند.چرا؟ 

از شهید ادواردو آنیلی ایتالیایی چه میدانید؟پدرش از ثروتمندترین مردان جهان است.یهودیهای صهیونیست برنامه ای دارند که در طول قرنها اجرا کرده اند: با خانواده های ثروتمند غیر یهودی ازدواج کنند تا هم ثروت یهود بیشتر شود و هم نسلشان گسترده شود؛از این رو زمینه ای فراهم میکنند تا مادر یهودی ادواردو با پدر مسیحی او ازدواج کند.خانواده آنیلیها صاحب چندین شرکت هواپیمایی و هواپیماسازی و کشتی سازی و خودروسازی و کارخانه های پوشاک و صنعتی و طراحی مد و چندین رسانه و نشریه و باشگاهای ورزشی از جمله یوونتوس و..........و..........و.........هستند.ادواردو که فرزند ارشد است مسلمان میشود.او را از ارث و سرپرستی بر این قضایا که قانونا به او میرسید محروم میکنند و اتهام جنون به او زده ودر تیمارستان بستریش میکنند.مدیریت به پسرعمویش واگذار میشود که دوست ادواردو است.چندی بعد پسرعمو در تصادفی ساختگی کشته میشود.پدر ادواردو:سناتور آنیلی پیر است و نمی تواند بر امور نظارت داشته باشد.ادواردو خواهری دارد که همسر دومش یک یهودی صهیونیست است و از او پسری دارد(پروژه ازدواج با ثروتمندان غیر یهودی اینجا هم اجرا شده )مدیریت به این پسر نوجوان واگذار میشود.ادواردو بشدت مخالفت میکند اما فایده ای ندارد.ادواردو را در توطئه ای میکشند و میگویند که خود کشی کرد.چند سال پیش هم پدر ادواردو فوت کرد و تمام ثروت این خانواده به یهود رسید و تحت کنترل صهیونیستهاست.ادواردو فکر کنم ۱۰ سال بیشتره شهید شده.در ایتالیا سگها را هم کالبدشکافی میکنند .اما هرگز نگذاشتند جسد ادواردو کالبدشکافی شود.ادواردو بعد از شیعه شدن نام مهدی را برگزیده بود.وی با امام خمینی ملاقات داشته ودر نماز جمعه امام خامنه ای شرکت کرده بود.(عکسهایش موجود است)او قصد داشت که به ایران آمده و مقیم شود و با زنی ایرانی ازدواج کند که ...... 

لوکا گائتانی: پدرش معروف است به سلطان شراب ایتالیا و بسیار ثروتمند.لوکا دوست ادواردومهدی است و توسط او مسلمان میشود.شرایطی شبیه ادواردومهدی دارد.ادواردومهدی گفته بود که مرا خواهند کشت و به لوکا هم هشدار داده بود که مراقب باشد.چند سال پیش لوکا هم به همان روش ادواردومهدی شهید شد.ببینید که مکتب صهیونیست چقدر زیرکانه برنامه ریزی میکند.! 

علامت شیر در خودروهای پژو.علامت سازمان یونیسف(شاخه کودکان سازمان ملل).نماد هرم.نماد یک چشم که مظهر دجال است.

و و و و و و و و و و و و و و و ........ 

آنها برای همه ما نقشه دارند.آگاه باشیم. 

آنها برای ظهور خیالیشان اینهمه در تب و تابند. 

ما برای امام زمان(عج)چه کرده ایم؟  

خیال آنان خام است.مهدی فاطمه در راه است.........اما ما کجای قضیه ظهور ایستاده ایم؟ 

 

مطالبی که عنوان شد از 3 منبع گردآوری شده است: 

1-DVD سریال اینترنتی ظهور(THE ARRIVALS) که توسط چند جوان شیعه اروپایی و با تحقیقات و زحمات بسیار تهیه شده است. 

2-معلومات رشته تحصیلی. 

3-تحقیقات شخصی 

 

و اما : حتما حتما حتما ؛ملتمسانه التماس میکنم که این سریال رو دانلود کرده و ببینید و یا به هر نحوی دی وی دی آن را تهیه کنید.این سریال در یوتیوب پخش شده و کافرانی را به  اسلام کشانده است.باعث بیداری خیلیها شده. 

بیایید برای آگاهی خودمان و به خاطر امام زمان(عج)این حقایق را که از آن غافلیم ببینیم.صهیونیست در بیخ گوشمان که نه،در خانه نشسته است. 

در حال توزیع دی وی دی آن در بین همسنگران آشنا هستیم. 

به خاطر امام زمانمان،به خاطر یوسف تنهای زهرا آن را تهیه کرده و ببینیم. 

مهدی زهرا را چگونه یاری میکنیم؟ 

آیا آرزوی سربازیش را نداریم؟

نبرد مدتهاست که شروع شده ما غافلیم. 

برای دوری از غفلت؛سریال ظهور را با حوصله ببینیم.چرا اقلیتی ناچیز بر زندگیمان تسلط داشته باشند؟ 

برای دانلود به این وبلاگ برید:http://bidari-andishe.blogfa.com  

از طریق لینکهای این وبلاگ هم میتونید به آدرس فوق برید:با عنوان  " خطر شیطان پرستی و صهیونیست جدی است."  

سایت موعود هم DVD را بصورت پستی ارسال میکند:http://mouood.org/content/view/10637/2 

نظرات 36 + ارسال نظر
آزاد یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ق.ظ http://www.blog.cheshmehregi.com


سلام دوست گرامی ، بخش دوم مطلب پیرامون انتخابات سال پیش در ایران آماده است ، هر زمانی فرصت داشتید خوشحال می شوم آن را نیز بخوانید. موفق و پیروز باشید

خودم... یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://gachsaran89.blogfa.com

سلام.مثل همیشه مطلبت بهم حال داد.خیلی هاش رو نمیدونستم ولی بعضی هاش رو هم می دونستم.
موفق باشی.
با اجازه کپی پست کردم

زهرا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://jmontazer.blogfa.com/



سلام بر بسیجی دلاور پیرو خط رهبر

دورد بر شما و دود بر بصیرت شما واقعاْ ایول ....

موفق باشین در پناه حق

یا علی

کبوتر حرم یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.komeil128.blogfa.com

سلام
مطالبت زیبا و خوبه
امیدوارم موفق باشی
مسابقه ای را در کبوتر حرم بمناسبت نیمه شعبان گذاشته ائیم
دوست داشتی بیا و شرکت کن و فرهنگ انتظار را تبلیغ کن
انشاالله جزء یاران حضرت و نائبش باشی
یا علی مدد

لاله های سرخ ابی یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام هم رزمم مطلبت بیدار کننده بود برای کامپیوترم مشکلی پیش اومده حتما در اسرع وقت کپی میکنم

امیر دهنوی یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم

صدف یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی ! وبلاگ جالبی داری ! عزیزم اگه خواستی یه سری هم به ما بزن.برای تبادل لینک با سایتهای من به این صفحه مراجعه کن http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpو نیز برای منفجر کردن شمارشگر آمار وبلاگ خودت به این سایتم حتما برو ثبت نام کن و سایتت رو ثبت کن ! مرسی گلمhttp://asanrank.com

کبوتر حرم یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.komeil128.blogfa.com

سلام علیکم برادر عزیز
از تشریف فرمائی حضرتعالی و نظراتتان سپاسگزارم
ای کاش مطلب حقیر را موشکافی میفرمودید
بنده به مساله افرادی که عذر دارند و نحوه نماز واقف هستم. پدر بنده چند سال است به همین شیوه نماز میخواند. اما مساله اصلی نکات ظریفی است که اگر فرصت کردید تعدادی مسجد را تشریف ببرید تا متوجه شوید که فضای سنتی مساجد و حال و هوای آن دارد به مرور تغییر میکند . دشمن ما یعنی وهابیت و صهیونیسم فهمیده که از راه زور نمیتواند در ما دگرگیسی بوجود آورد . بلکه با انواع بدعت ها در عزاداری و نیز صفوف نماز جماعت و . . . به مرور تغییرات بوجود میاورد.
در ۳ مسجد ملاحظه کردم که در صفوف نماز حدود ۴۷ صندلی بصورت منظم و نا منظم وجود داشت
در بعضی مساجد هم مکان خاصی را در نظر گرفتند
اسلام دینی است که انجام واجبات را به هر طریق ممکن برای مومن آزاد گذاشته است
در هر حال از نظر شما عزیز و بزرگوار کمال تشکر را دارم و امید است بتوانیم مبادلات فکری و فرهنگی داشته باشیم
به امید ظهور حضرت صاحب الزمان و سربلندی اسلام و شیعیان و ایران عزیز
یا علی مدد

سلام همسنگر.
کلامتان بجاست.
در وبلاگتان هم پاسخگو شدم.
به زبان بسیجی میگم همراه کلانشینکف و ژث و نارنجک و انواع و اقسام سلاح زیر مدرن تا فوق مدرن که : داداش و اخوی و برادر و حاجی و پسرم نیستم.(خشونت از نوع بسیجیش)
شوخی بود.
در پناه مهدی زهرا باشید.
یا زهرا.

محمدی نور یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://mohammadinoor.blogsky.com/

سلام خداقوت
نگاه دقیق و درستی به مسئله صهیونیزم جهانی داشتید من هم با نظر شما کاملا موافقم و معتقدم که صهیونیستها تمام تلاش خودشون رو انجام میدهند که مانع زمینه سازی برای ظهور امام زمان ارواحنا فداه شوند
شنیده شده با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از طرف گذشته گانشان و تحقیقات مورخین و دانشمندانشان، به این نتیجه رسیده اند که با افول امپراطوری استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، ملت ایران در آینده با فتح قله های علم، قدرت مطلق جهان شده و در نهایت پرچم انقلاب اسلامی را به دست ولی عصر(عج) خواهد سپرد
(این مطلب رو من از زبان شخص رئیس جمهور شنیدم که میگفت بر پایه تحقیقات و اخبار موثق است)
و دقیقا خباثت و دشمنی مخصوص صهیونیستها با انقلاب اسلامی ناشی از وحشت آنها از به حقیقت پیوستن این پیش بینی گذشته گانشان است
و برای مانع شدن از وقوع این امر، بسیار حساب شده و موذیانه و در عین حال هم از طریق جنگ نرم و خزنده، و هم از طریق جنگ سخت عمل میکنند و وحشتشون به اندازه ای هست که در این راه از هیچ جنایتی صرف نظر نمی کنند
(خدا وکیلی، صهیونیستهای وحشی خونخوار، بیشتر از بعضی از ما به اصطلاح شیعه ها حقیقت ظهور امام زمان(عج) رو دریافت کرده اند و اطمینان دارند که ظهور به وقوع خواهد پیوست و برای مقابله باهاش اینقدر تقلا میکنند ولی بدبختانه خیلی از ماها هنوز خواب هستیم و برای زمینه سازی ظهور هیچ تکانی به خودمون نمیدیم )
به نظر من در این جنگ عظیم واقعا بار سنگینی روی دوش ماست و غفلت باعث نابودیمون میشه
ما باید با تمام قدرت در صحنه حاظر باشیم و بزرگترین کارمون هم میتونه بیدار کردن خودمون باشه
اما راستی چرا خواهرم ما رو مدیون میکنید که حتما فیلم ظهور رو دانلود کنیم آخه با 40 کیلو بایت سرعت اینترنت فکر میکنید چند سال باید بشینیم پای کامپیوتر تا دانلود تمام بشه؟ فکر کنم از جای دیگه تهیه کنیم بهتر باشه

در پناه آقا امام زمان مؤید و پیروز باشید

سلام همسنگر.
حرف رئیس جمهور خیلی به مذاقمان خوش آمد.
ببخشید که لاتی حرف میزنم میدونم درست نیست آخه یاد روزهای قبل از انتخابات افتادم.
فقط میتونم احساس شعفم رو از مژده رئیس جمهور اینطوری بیان کنم: داش محمود خودمونو ایول.....حاجی تاج سره..ایول...محمود گل پسره..ایول..دکتریش سره ...ایول...محمود دزدگیره..ایول..محمود دزد میگیره..ایول..و الی آخر و ایول به داش محمود خودمون......

ما حامی احمدی نژادیم البته منهای مشائی.
مشائی رئیس میراث فرهنگی هم که بود که سرو کار داشتیم باهاش:هیچی حالیش نبود و حتی تاریخ سلسله ها رو نمیدونست و هرجا میرفت سوتی میداد و مسخره اش میکردن.
از کجا به کجا رسیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کبوتر حرم یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام بر همسنگر عزیزم
اون مطلبتون و قبلا خوندم
برادر عزیز
اون لوگو که مشاهده میکنید مربوط به یک وبلاگ میباشد
بنده به اصل حفظ وحدت که حضرت آقا هم به آن تاکید دارند واقف و مقید هستم
اما وبلاگهای ما بصورت 95 درصد مورد بازدید شیعیان امیرالمومنین ع قرار داره و باید از هر طریقی که میشه ( تولی و تبری ) را که جزو فروع دینه ترویج کرد
ما به اختلافات بین شیعه و سنی دامن نمیزنیم و امیدواریم پرچم لااله الا الله بر صهیونیست کافر و وهابیت ملعون چیره شود .
الله العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
موید باشید
التماس دعا

بی قرار زهرا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.bigararezahra.blogfa.com

سلام دوست بزرگوار مطالبتون با اینکه طولانی بود ولی خیلی به درد بخور و جالب بود واقعا من که از خوندنش لرزه بر اندامم افتاد خدا عاقبتمونو به خیر کنه ما خوابیده ایم و اونا در فعالیت

به امید تعجیل در ظهورش.

علینقی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://yaranemahdi.mihanblog.com

سلام
من به فتوای شما عمل میکنم و سعی خواهم کرد همیشه به شما سر بزنم اما یک ذره سخت گرفتید اگه میشه به جای واجب مستحبش کنید.....
آقا مطلب خواندنی و جالبی بود و قابل تامل
موفق باشید

القاب داداش و برادر و اخوی و حاجی و پسرم را داشتم که آقا نیز به آن اضافه شد.هر روز القاب دشت میکنیم.
من هیچکدومشون نیستم.

بیوتن دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.aflakiyanekhak.blogfa.com

سلام
مثل همیشه حرف نداری هم از لحاظ انتخاب موضوع هم نوشتار.
موفق باشید.خواهرم.
التماس دعا

کبوتر حرم دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام بر خواهر بسیجی گرامی
توضیحات سرکار دقیقا درست
شکر خدا که هنوز نیروهای ارزشی و کسانیکه درد دین و نظام دارند مثل شما هستند چون بعضی از دوستان و همسنگران طاقت شنیدن حرف حق و منطقی را ندارند
امروزه شاید بزرگترین درد ما این باشد که چند نفر بظاهر جوان متمایل به غرب آنچنان با هم هماهنگ و پشت یکدیگرند اما بچه های حزب اللهی بخاطر به کرسی نشاندن حرفهای خود ( حتی غلط ) حاضر به اتحاد نیستند
حضرت آقا وقتی فرمودند : ( بصیرت داشته باشید ) یکی از مصادبق فرمایش ایشان همین بحث دو روزه سرکار و بنده بود که با دلیل و منطق همدیگر ار متوجه کردیم
برادر کوچکتان بمنظور احترام به فرمایش حضرت آقا و فرمایش شما لوگوی بر عمر لعنت را حذف میکنم
امیدوارم باز هم در یک سنگر مبارزه کنیم تا انشاالله فرمانده اصلی و صاحب اصلی را زیارت کنیم
به امید آن روز
سید علیرضا

سلام همسنگر.
احسنت بر بصیرتتان که مرا نیز آموختید.
آماده ایم برای نهضت جهانی ظهور.

کبوتر حرم دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.komeil128.blogfa.com

سلام مجدد
همسنگر عزیز . خواهر ارجمند
نوشته هاتون و کامنت های شما باعث شد تا مجددا مزاحم بشم
طرحی را با تعدادی از دوستان در دست تهیه داریم که بر اساس آن یک مجموعه مشخص با اهداف مشخص در زمینه امور فرهنگی فراگیر در سطح تهران قرار است راه اندازی نمائیم
در صورتیکه مایل به همکاری هستید بیوگرافی ذیل را برایم ارسال کنید :
منطقه محل سکونت
میزان تحصیلات
تجربیات کاری خصوصا کار فرهنگی و سابقه بسیج
سن
زمانی را که میتوانید حضوری وقت بگذارید
زمانی را که میتوانید از طریق سایت وقت بگذارید
پیشنهادات خود

ممنون . التماس دعا . سید علیرضا

عباس بیگی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.beautyw.blogfa.com

سلام
خیلی تند تند نوشتی ما هم تند و تند خواندیم. اگه DVDش آماده شد خبرمان کن که با حوصله بخوانیم.

سلام همسنگر.
DVD آن را همسنگران گمنام در جامعه توزیع میکنند.لطفا پیگیری کرده و تهیه کنید یا به آدرسی که در انتهای مطلب نوشته ام مراجعه کرده و دانلود کنید و حتی مدیر وبلاگ فوق آن را بصورت پستی هم ارسال میکند.
دوست عزیز انصاف کنید من چطور نزدیک 3 گیگابایت فیلم را رو صفحه پیاده کنم؟؟؟!!!

گل نرگس دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://12setareasemani.blogfa.com

سلام .
من هم آماده ام دوست عزیز. من خاضرم برای ظهور اقام هر کاری بکنم.
امیدوارم همیشه موفق و پیروز و در پناه هق باشید.یا علی..

مرتضی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ http://yadeshahidan.blogfa.com

سلام مومن خدا

خیلی عالی بود ... نشون داد که بعد از بابای نازنینت حواست به راهش هست ...
خدا رو شکر ... ان شاء الله همیشه محکم و استوار باشی و مطالب بعدی ات ژرف تر و مستندتر باشه ... فقط چون حجم مطلب کمی زیاده شاید رفقایی که میان کمتر بتونن تا پایان مطالعه کنن اگه همین ها رو سلسله وار در چند مطلب با فاصله زمانی مناسب بیاری جذابیت و ارزش نوشته هات بیشتر میشه و قطعا مخاطب بیشتری از مطالبت سود می برند.

سلام.
من فرزند شهید نیستم.عشق به شهدا باعث شده که حسی داشته باشم که اونها مثل پدر و برادر هستند برای ما.

باافلاکیان دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://baaflakian.blogfa.com/

سلام و خداقوت .

مطلب خوب و آگاه کننده ای بود .

انشاا... موفق باشید .

در پناه امام زمان (عج)

بی قرار زهرا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ http://bigararezahra.blogfa.com

سلام دوست بزرگوار ممنون که دعوتم کردید اصلا وقتی این مطالب را می خوانم می بینم چه خطرهایی در کمین اسلام است . انشا الله در همه موارد بصیرت داشته باشیم.

التماس دعا

ولایی سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام . آخ نمی دونی چقدر خوشحال می شم وقتی میام تو وبلاگ یه مکتبی می بینم این لجنیا اومدن فحش می دن . 3 تا حسن داره فحش دادن اینا اولش اینه که با هر فحش اینا کلی حسنات برا ما نوشته می شه . دومیش و مهمش اینه که وقتی اینا فحش می دن معلومه که دیگه منطقی ندارن اینه که باعث خوشحالی من می شه حال می کنم جیگرم حال میاد که عصبانی شدن و بی منطقی اینا رو می بینم . خدا حفظتون کنه که دشمنای خدا و ملتو اینطور به جوش میارین . سومیش هم یادم رفته شایدم اصلا سومی نداشت حالا کلا همین بود .

سلام.
دوست عزیز نمیدونم چی میگید چون اگر کامنتی ایطنوری باشه که شما میگید،تایید نمیکنم.

م.ش سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://shivana91.blogfa.com

جوابتونو تو وبلاگ دوستم دادم...
راستی دقت کردید یه کم تو برخوردتون تند روی می کنید...!

م.ش سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

یه سوال دیگه هم داشتم...
چرا اینجا نمیشه نظر خصوصی داد؟ یا من نمیبینم...!

در صفحه اصلی ،سمت چپ،از قسمت <تماس با من> استفاده کنید.
طراحی وبلاگ از طرف بلاگ اسکای به این صورته..بی تقصیریم.

آنتی بی بی سی سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://antibbc.blogsky.com

سلام
موفق موید

وفادار سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://khodarafaramooshnakon.persianblog.ir

سلام علیکم
امیدوارم تمام کسانی که می خواهند به جامعه لطمه بزنند خداوند نابودشان کند
موفق و موید باشید

پرستو سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ


سلام خاله ،



خیلی عالی بود ...تکان دهنده بود ...................................



شبنم سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://3146974946.blogfa.com

به نام خدا
سلام
محض احترام به فتوایتان! هم که شده آمدم... مطلبتان را که کامل خواندم هیچ به پست های قبل هم سرکی کشیدم.
خیلی مشتاقم مدارکتان بر دروغ بودن پوریم را بدانم ... راستی چرا هر سال این جریان را صهیونیست ها جشن می گیرند پس مقبره استر در همدان متعلق به کیست؟!!!
البته من که پورپیرار را قبول ندارم به خصوص با مزخرفاتی که در وبلاگش می نویسد ولی خوب بعضی از مطالبش به نظر واقعی می رسد.
یا حق

سلام همسنگر.
قدری گرفتارم.ان شاالله سرفرصت به این موضوع میپردازم.
مقبره استر و مردخای در همدان کاملا واقعی است.اما منسوبات به آنان دروغ است.
ما باید در مقابل دشمن چنان قوی باشیم که اصلا اهمیتی به دروغ پردازیهایشان ندهیم نه اینکه بشینیم و بگیم مدرک.....؟
مدرکی بالاتر از این که< صهیونیست >روی آن مانور میدهد؟
مدرکی از این بالاتر که چنین چیزهایی هرگز با واقعیات ایران همخوانی ندارد؟
مدرکی بالاتر از اینکه یهود هرگز در طول تاریخ مهم نبوده و کار قابل توجهی انجام نداده و اصلا قدرتی نداشته و امپراتوری تشکیل نداده؟
البته اینها مدارک احساسی و وطن پرستانه است اما مدارک علمی موجود است.چنین اظهاراتی به قدری برای قشر باستان شناسی و تاریخ و تاریخ هنر بی اهمیت است که اگر از استادان بنام،در این مورد سوال شود به تمسخر میگیرند و پاسخی نمیدهند مثل اینکه کودکی در توهماتش چیزی گفته باشد که مسلما جوابی ندارد.
یادم هست همان اوایل که پورپیرار این پروژه را شروع کرده بود،سر کلاس یکی از دوستان در این مورد از استاد پرسید و مرحوم استاد دکتر آذرنوش که چهره ای بین المللی و از مفاخر و چهره های نادر علمی ایران بود،گفت هرگز در این مورد در کلاس من صحبت نکنید که ارزش وقت صرف کردن ندارد.
دوست عزیز چرا واقعیات را از منابع ذی صلاح جستجو نمیکنید پور پیرار باید واقعیت را بگوید؟جاسوس کمونیسم که سابقه فرزندکشی و خیانت به وطن دارد و در گروهک پان ترک است و علاوه بر این،سواد دیپلم دارد میتواند راستگو باشد؟.کسی که به صدام لقب قهرمان میدهد.
بحثهای پورپیرار کاملا تخصصی است و هرگز افراد غیر این حوزه نمیتوانند استدلال راست بودن بدهند در این صورت ،باستان شناسی دیگر علم نیست.حرفهای او برای منی که در این حوزه ام مثل این است که بگویی
۲+۲=۳.و کسی که ریاضی نداند نمیتواند تشخیص دهد.
اگر از سایرین انتظار میرود که قبول نداشته باشند ،به لحاظ تخصصی نیست ،به لحاظ کلی و واقف بودن بر نقشه های دشمن و ایمان بر عظمت ایران است و این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.
صهیونیستها طبق پیش بینی اجدادشان میدانند که آینده در آخر زمان از آن ایران است و تمام هجمه ها به ایران به این دلیل است.دی وی دی مورد نظر را تهیه کنید حتما.
هزاران عالم و ایرانشناس و باستان شناس در اکناف دنیا وجود دارند که بیغرضانه و صرفا علمی بر عظمت ایران صحه گذاشته اند و هزاران کتاب در این مورد هست.
کتابهایی که در مورد گذشته های ایران وجود دارد به تمام معنا عظمت ما را نشان میدهد و همین کافی است برای ابطال دروغها.
پروفسور آرتور پوپ که یلی است در معماری و هنر و باستان شناسی،در برابر عظمت تاریخ ایران گریه میکند و وصیت میکند که در کنار زاینده رود دفن شود و اکنون در همانجاست.
پروفسور ریچاردنیلسون فرای آمریکایی ۳ سال پیش از آقای احمدی نژاد اجازه گرفت که بعد از مرگش در ایران دفن شود.اینها که میگم آدمهای معمولی نیستن بلکه دانشمندان بسیار معروفی هستند که کتابهای بسیار ارزشمندی دارن ،آنها را بخوانید .چه نیازی به پورپیرار هست که بعضی حرفهایش واقعی به نظر برسد.
خواهم پرداخت به این موضوع اما اظهر من الشمس است.
انقدر به این موضوعها پرداختیم که پورپیرار بیسواد خائن،مهم شد.
شما در برابر یونانیها اسم اسکندر نمیتونی بیاری باید بگی کبیر و ...
اما ما ایرانیها نه تنها در برابر واقعیاتمون اینطور نیستیم که مقاومتی در برابر حمله ها نداریم و عظمتها را هم زیر سوال میبریم.
برای اثبات این قضیه باید چندهزار سال عظمت رو، رو کاغذ توضیح بدی ،میشه؟
مدرک برای تک تک حرفهای پورپیرارهست که ان شاالله در آینده میگم.اما فعلا بحث کلی میکنم/
پایان نامه کارشناسی ارشد خود بنده در مورد نفوذ معماری ایران باستان در اروپا و آسیا و تمام دنیا تا کنون است آنهم با مدرک نه اظهارات که در این بین از علم معماران و باستان شناسان اروپایی هم بهره گرفته ام .تمام اینها و تمام اینها و تمام اینها در سایه قدرت و عظمت و امنیت یک سرزمین است.بصورت کلی بدانید که یهود کوچولو میتونست بلایی سر ایران با عظمت بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارتش با عظمت روم که فیلمها از آن ساخته اند در اکثر موارد از ایران شکست خورده مثل شکست عظیم کراسوس از سورنای ایرانی.ّانوقت یهود کوچولو چیکاره بود؟شکست دادن ایرانیان آرزوی دست نیافتنی امپراتوران روم بوده.ایرانیان همیشه رزمنده و دلیر بودند و عظمت کنونی ماهم ریشه تاریخی دارد ما همان ملتیم.پیروزی اسکندر هم دلایلی دارد که علت اصلی آن غفلت بود.داریوش سوم فکر میکرد که عظمت ایران جاودانی است و نیازی به مقابله نیست.البته کسانی روی تعصب شدید و غیر علمی و با اسنادی شبیه پورپیرار این واقعه را انکار کرده و میگویند ایران هرگز شکست نخورده اما کار ما علمی است و روی مدرک.اینا رو گفتم که بگم رو تعصب نگفتم.جای تعجبه برام که اثبات شده ها رو باید اثبات کرد.
شاید بگید همه که رشته شمارو نخوندن که اینا رو بدونن اما باید بگم همه ما باید عظمت وطن رو باور داشته باشیم و اهمیتی به امثال پورپیرار ندیم که شک و تردید ایجاد بشه.
مدارک به زودی ان شاالله که از محققین استفاده میکنم و معرفی میکنم.

کبوتر حرم سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

با سلام حضور همسنگر عزیز
از اطلاعات سرکار کمال تشکر و امتنان را دارم
همانطور که عرض کردم طرحی که در دست تدوین داریم نیازمند حضور عناصر متعهد و انقلابی است که بدور از بازیهای سیاسی و در خط ولایت بتوانند در راه حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب تلاش نمایند
شما میتوانید در موقع اجرا دوستان و افرادی را که در خط میدانید به این صفوف پیوند دهید
لازم بذکر است این برنامه ها تحت قالب یک کانون فرهنگی در یکی از مساجد تهران برگزار و به مرحله اجرا در خواهد آمد
متعاقبا اخبار و امورات را به اطلاعتان خواهم رساند
توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم

آزاد جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com/archives/232

سلام
نظری در وبلاگ به ثبت رسیده که فکر می کنم شما به عنوان یک "ایرانی" بتوانید پاسخ گوی آن باشید
http://blog.cheshmehregi.com/archives/232

ایرانی شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام

خدا توفیقتان دهد مطالب عالی است.
به امید ظهور هر چه زودتر آقا.

بی قرار زهرا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://bigararezahra.blogfa.com

سلام دوست عزیز من به این ادرس منتقل شدم

bigararezahra.pelakfa.com

شبنم دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

بازم سلام
ممنون از توضیحاتتون... در ضمن اهل ناراححت شدن نیستم و اگه چیزی می گم برای اینکه حیطه اطلاعاتم رو گسترده تر کنم.

البته داستانی که من از پوریم می دانم نه تنها آسیبی به عظمت ایرانیان نمی زنه بلکه شکست قوم مکار یهود بعد از همه جنایاتشون رو نشون می ده و البته اون داستان با روحیه یهودیان هم سازگاره ... مثل نفوذشون در دربار کشورهای اروپایی و اقدامات خونریزانه و غیره که شما قطعا بهتر از من می دونید.

اما اینکه مدرک خواستم برای اینه که ما باید اونقدر جای پامون قوی باشه تا در مسایل اظهر من الشمس هم با استدلال عمل کنیم این چیزیه که اسلام به ما یاد داده پس اینکه بگیم این ها حقایق اثبات شده تاریخیه اصلا کافی نیست چون اونطوری به طور ضمنی دروغ پردازیهای صهیونیست ها در هولوکاست رو هم بپذیریم!!!!!!!!!!!! چون اونها می گن حقایق تاریخیه و کسی حق نداره در موردش تشکیک کنه البته مثال مناسبی نیست چون آن کجا و این کجا ... فقط از باب مهم بودن استدلال در فرهنگ و دین اصیل خودمون گفتم
موفق باشید.

سلام همسنگر.
سپاس.حرفتون درسته.
اما در مورد پورپیرار:اراجیف اون به اینجا خلاصه نمیشه: از پیش از تاریخ شروع کرده و دوره ایلام و ماد و هخامنشی و اشکانی و ساسانی و الی تا دوره های اسلامی: از قبیل انکار حافظ و سلمان فارسی و اینکه تخت جمشید رو یهودیها ساختن و ....خلاصه که هر چی عظمته زیر سوال میبره.
ان شاالله در فرصت مناسب......میپردازیم بهش.....

*آشنای غریب* شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.akharinghatrebaran.blogfa.com

سلام خیلی عالی بود همون روزی که این مطلبوتووبتون خوندم بعد ازظهرش رفته بودم نمایشگاه مهدویت بعضی از موضوعاتی که شماراجع به اون حرف زدید اونجا هم موجود بود .خواستم تشکر کنم اگه مایلید باهمین اسم لینکم کنین.یاعلی

sufaneh یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://surena.pelakfa.com

امان از دست این فری ماسون ها

شبنم دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://3146974946.blogfa.com

سلام سه جدد!!

من هم پورپیرارا رو قبول ندارم و با توجه به نوشته های نتی اش می دونم چه آدم مزخرفیه.... البته پوریم فقط گفته پورپیرار نیست وگرنه دو زار نمی ارزید.

نازنـــین دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.harire-ehsasam.blogfa.com

سلام

مطالبتون خیلی خیلی خوب بود،و مفید برای من واقع شد.راستش من به این موضوع ها خیلی علاقه دارم و رشتم رو هم انسانی انتخاب کردم که بتونم توی این زمینه مانور بدم.مطلبتون با توجه به ضمیمه کردن و استفاده از تحصیلات خودتون که مطلب رو به طور تاریخی تثبیت میکرد خیلی خوب بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد