کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

عارف فتنه

لبیک یا رسول الله  

  

 

 

عارف فتنه

 

لعن علی عدوک یا حسین/ کروبی و خاتمی و میرحسین  

 

 

و حضرت نایب الفتنه، جناب عارف، قطعاً و قطعاً و قطعاً اغتشاشگران و یاغیان و وحشیان و قاتلان، خس و خاشاک هستند. حالا شما اگر خودتان را از این قماش می پندارید که بهتون برمی خوره میل خودتونه. صلاح مملکت خویش ....   

گفتید رئیس جمهوری که به جای قبول رقیب به ملت گفت خس و خاشاک!!!! عارف فتنه ملت چون اغتشاشگر نبودند فکر نکردند که به اونها گفته شده خس و خاشاک. ضمنا موسوی شما به جای قبول پیروی رقیب گفت تقلب.... قبل از انتخابات در روزهای تبلیغ هم طرفدارانتان می گفتند: اگه تقلب نشه موسوی اول میشه.

 

عارف فتنه عقده های چندسالشو نگه داشته بود برای یه برنامه تلویزیونی و تا اونجایی که زمان اجازه می داد، تخلیه انرژی حاصل از عقده های 2 خردادی صورت گرفت. 

 

ضدیت با جمهوری اسلامی یا ولایت چطوری باید باشه؟! به روش محمدرضا عارف: با پررویی تمام بیایی جلوی دروبین و به جای اعلام برنامه هات، از فتنه و فتنه گران حمایت کنی، حرف از خاتمی بیاری و از دستاوردهای دوران خاتمی بگی،  

 

نه جناب عارف، وقتی حرف میزنی این هم یادت باشه ملت دور از جونشون احمق نیستند و افتضاحات دوره اصلاحات و بهتر بگیم دوم خرداد یادشون نرفته. کارتون به جایی رسید که امام خمینی رو تو نشریاتتون فرستادید به موزه و دین رو افیون توده ها معرفی کردید. بارها در نشریاتتون به امام حسین ع گفتید حسین بن علی، نشریه خرداد، صبح امروز، نشاط، میزان، عصر آزادگان و ... راه انداختید و تاختید به دین و ارزشها .....میزان که به منظور تخریب شخصیتهای انقلاب تأسیس شد به یاد روزگاری که در اول انقلاب نشریه ای با همین نام، شهید بهشتی رو تخریب می کرد. انقدر تاختید به انقلاب که قوه قضائیه مجبور شد تعداد زیادی از نشریاتتون رو تعطیل کنه.

ماشاالله شمس الواعظین جزو اولین نفراتی بود که با اجازه تام از حضرات 2 خرداد به انقلاب تاخت. واقعه کوی دانشگاه 78 با مقدمه چینی موسوی خوئینها و با سخنرانی اصغرزاده در پارک لاله.....   

 

تو دانشگاه ها کسی جرات داشت از نشریه جبهه ده نمکی حرفی بزنه پدرشو درمیاوردید. رورزنامه فروشیها رو تهدید می کردید که جبهه نیارن و نفروشن. بارها وقتی برای خرید جبهه می رفتیم میگفتن آروم تر نداریم نمیذارن. تو بعضی شهرها خودروی نشریه جبهه رو قبل از ورود به شهر توقیف می کردید. آخه چون ده نمکی حقایقی از کوی دانشگاه و شبه کودتاتون علیه نظام افشا میکرد که به مذاقتون خوش نمی اومد.   

 

به جای شعارهای امام، شعارهای بازرگان رو باب کردید. اکبر گنجی بیسواد که الان استغفرالله وجود امام زمان عج رو هم منکر میشه سخنگوتون بود و از عالیجناب سرخپوش ها میگفت. عطاالله مهاجرانی فراری چه ها که نکرد. ؟؟؟؟؟  

 

یه بار هم جلسه شورای شهر برگزار نشد چون سعید حجاریان و دیگران مدام در حال دعوای سیاسی بودند. حرف از پشیمانی از انقلاب بود. حرکت بسوی آمریکا بود.... 

  

مدام می گفتید توسعه سیاسی یا توسعه اقتصادی؟ کدام مقدم است؟ نظریه پردازهاتون انقدر بی سواد بودند که نمی دونستن توسعه باید همه جانبه باشه.  

مجری طرح تمدنتون هم عطاالله مهاجرانی فرار کرد رفت آن مرد غیوری که زن دومش را قال گذاشت و بی آبروش کرد ... سومی رو هم نمیدونم چه بلایی سرش آورد.  

 

محل کار خاتمی شد کاخ!!! کاخ نیاوران.... رئیس جمهور کاخ نشین. یادتونه اون هواپیمای بی نظیری که سفارش داده بودید؟ که نظیرشو قذافی داشت.کی میخواست سوارش بشه؟ 

 

دادگاه می کونوس که در آن یارانتان شرکت کردند و دستور به جلب هاشمی دادند. در آن دادگاه بسی جای خجالت است که نمایندگان ایران شرکت داشتند از قبیل جمیله کدیور و اشکوری و ... و زنان بدکاره هم دعوت شده بودند جهت مجلس گرم کنی. یادتان هست؟ یا برهنه کامل شدن آن مرد به بهانه نشان دادن جای شکنجه ها.... یادتان هست؟ خجالت بکشید.   

 

جداً شرم هم برای وجود یک انسان سرمایه ارزشمدی هست که شما نیز از آن بی بهره اید. خیلی آدم باید بی شرم باشه که نام ممنوعه خاتمی فتنه گرو بارها تکرار کنه و از او تمجید کنه در برابر چشم ملتی که خالق 9 دی بودند. خیلی باید بی شرم بود که عنوان کرد جلوی توهین به روسای دیگر رو میگیرم در عین این گفته نام موسوی فتنه رو هم ردیف سایرین آورد. 

 

عارف فتنه چقدر دروغ سرهم کردید؟ زمانی که شما رئیس دانشگاه بودید انقدر جو  ادب و رعایت حریم و حرمت حاکم بود (زمان دانشجویی آخرین های نسل دوم) که دانشجو هرگز با لگد در رو باز نمی کرد ضمنا بقدری هم جو بازدارنده بود که کسی جرأت چنین کاری را نداشت گستاخیها و بی حرمتیها دقیقاً در دوره 2 خرداد شکل گرفت. پس نفرمایید دانشجو فحش داد و با لگد درو باز کرد و من سکوت کردم!!!! این رو هم بگید که رئیستون خاتمی در دانشگاه شریف با عصبانیت گفت میدم میندازنتون بیرون. در حالی که آقای احمدی نژاد در برابر دانشجوهایی که عکسشو آتیش زدن فقط لبخند زد. فرمودید از رانت استفاده نکردید. بر ما که مکشوف نیست اگر هم راست میگید انجام وظیفه کردید و نیازی به جار زدن نداره. چی میگید؟ و قصد تخریب کیو دارید؟ آقای احمدی نژاد اجازه نداد خودرو برای رسیدن به منزل پدرش که فوت کرده بود از خط ویژه اتوبوس عبور کنه و هرگز هم اینها رو جار نزد.    

 

چی می گید شما؟ کارتون خیلی راحته چون جاده رو آقای احمدی نژاد صاف کرده و شماها راحتید.   

 

    

عارف فتنه شما دست آقازاده ها رو قطع می کنید؟ شما که با بابای آقا زاده ها رابطه خوبی دارید مگه میشه؟    

 

از دستاوردهای دوره 2 خرداد کم گفتید مثلاً از تعلیق انرژی هسته ای. از دست دادن خاتمی با نامحرمان.... آهان ببخشید گفتید که در دوره 2 خرداد با ایرانیان خارج از کشور هم تعامل داشتید برای مشورت مسائل اقتصادی و ... حتماً تعامل با ضدانقلاب رو می فرمایید دیگه؟ یا دیدار با بنیاد سورس و ....    

 

به جای بیان برنامه هاتون فقط تاختید به دولت. خیلی ادعا فرمودید که با نخبگان ایرانی خارج از کشور رابطه برقرار خواهید کرد. خیلی زحمت نکشید این جاده قبل از شما توسط آقای احمدی نژاد صاف شده و فقط و فقط در دولت 9 و 10 بود که از وجودهای ارزشمندی چون پروفسور سمیع زاده و ... دعوت به همکاری شد.  

 

از افتخارات خاتمی بیشتر بگویید که این موجود وطن فروش و بزدل چنان بی تدبیر بود که کار به جایی رسید که  در موقعیتی قرار گرفت که در کمتر از ثانیه ای نزدیک بود با رئیس رژیم صهیونیستی دست دهد.... یادتان هست؟ خاتمی خودش گفت : انگار دستی و نیرویی مرا از این کار بازداشت.   بله چون آبروی ایران بود خدا کمک کرد. چنین بزدلی رو در کی سراغ دارید که گرفتار چنین موقعیتی بشه؟ خاتمی در یک دور سفری، به چندین کشور اروپایی سفر کرد او رو به جاهایی بردند که دقیقاً یک هفته پیش از آن سلمان رشدی را برده بودند.... چطور این چیزها رو برای آقای احمدی نزاد یا روسای قبلی جرات نکردند ؟ 

 

گفتید در خطر دیدید مملکت رو؟ حرفی که موسوی هم زد. 

گفتید که نگران آرمانهایی بودید که برای آن انقلاب کردید؟ در دوره 2 خرداد که نگران هیچ آرمانی نبودید نه؟ یکبار دستگیر شدید بعد چی شد؟ آنکه باید نگران دستاوردهای انقلاب باشد و برای انقلاب تک تک سلولهایش را به شکنجه گاه ساواک برده احمد احمد است مردی بی ادعا که تابع محض ولایت است. احمد احمد و احمد احمدها ....

 

بازهم مطرح فرمودید که مردم در صحت انتخابات شک میکنند!! شما این شک ها را ایجاد کردید مردم شک نداشتند. 

فرمودید اصول گرایی مملکت رو خراب کرده؟ یک کلام بگو جانشین فتنه ام تمومش کن. دوره 2 خرداد شما رو دیدیم... 

اصول گرایی انقلاب کرده، رزمیده، دفاع کرده و الان هم هست شما چی میگید و چه کردید؟ لطف بی حد و حصر نظام هست که اجازه جولان به شما میده.   

 

زبان قاصر است از بیان افتخارت 2 خرداد .... عارف فتنه.   

تصمیم رو بذارید به عهده مردم نه اینکه خود رو نماینده مردم بدونید.   

گویا علاقه ای به آرامش و فضای مهر و دوستی ندارید. تاب آن ندارید که التهابی نباشد . بگویید آمده ام برای روشن کردن فتنه. اما ...... بماند بماند مردم ایران خوب تصمیم می گیرند ... 

  

 

از دوم خردادی جماعت که انتظاری نیست اما جناب قالیباف پاسخ شما را هم خواهم داد و مغایرت رفتارتان را با نصایح ولایت. 

 

 

(دوستان عزیز عذرخواهی بنده را پذیرا باشید، بدلیل مشغله فراوان فرصت سرزدن به خانه مجازی شما را ندارم)

لطفاٌ جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید





 

 

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ق.ظ

فقط زر زدی..به خدا همین شما طالبان ها کمر مملکت رو شکوندید

ادب مرد به از دولت اوست ...........!!!!!!!!

پـــیـــچ بـــزرگ تـــاریـــخـــی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ http://piche-bozorge-tarikh.blogfa.com/

سلام. مرگ بر فتنه گر!!!
عمراً دیگه بذاریم دوم خرداد بیاد سر کار!!! عمراً...

افاضات آقای روحانی هم جالبه، داره انکار میکنه که مثل موش جلوی غربیها شده بود و هسته ای رو تعطیل کرده بودن و الان داره از افتخار اون موقع یاد میکنه مردک روحانی نما! کدوم افتخار!!!؟؟؟
پدر شهید احمدی روشن بلافاصله موضع گرفت و گفت: شما با این حرفاتون خون به دل خانواده شهدا کردین... مصطفی وقتی فهمید هسته ای رو تعلیق کردن پیرتر شد...
حاجی احمدی روشن! به خاطر شما هم که شده ان شاءالله دوران سیاه دوم خرداد دیگه وجود نخواهد داشت...

خدایا، امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان.
خدایا، امام ما خامنه ای را حفظ کن.
تاظهور.
یاعلی.

محب پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ http://88-10-09.blogfa.com

به روزم

محب پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ http://88-10-09.blogfa.com

جانا سخن از زبان ما میگویی

حق و حقیقت پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

لعن علی عدوک یا حسین/ احمدی و رسایی و تو یه جاهل
با سلام .
حرفهای حقیقی آقای عارف رو شنیدیم ..شما چرا همیشه حرف حق روتون اینقدر تأثیر منفی میزاره و داغ میکنید. هنوز دو روز از انتخابات گذشته بود که رئیس جمهور منتخبه بعضی ها (نه مردم ) این حرف ها رو زد .تا انروز مردم عادی بودند که اعتراض داشتند که این حرفا زده شد.پس منظورش همه مردمی بود که اعتراض کردند...گفتی چرا از دولتهای قبلی حمایت کرده پ ن پ بیاد از برنامه های آقای احمدی نژاد پرست بگه که چه به روز این مملکت اورده . شماها و دارو دستتون ببینید چه به روز مردم آوردید که آرزو دارند عالیجناب سرخ پوش بیاد و از این فلاکت و بدبختی نجاتشون بده ..چرا یک بار تو این وبلاگت از دعواهای سیاسی دولت و مجلس سر مرتضوی جنایتکار حرف نزدید..چند ماه از وقت مجلس برای این ادم تلف شد که یک ریال ارزش نداشت ..تعصب انسانها را کور و کر میکنه . آخ احمدی نژاد نزاشت خودرو از خط ویژه حرکت کنه اما همه فامیلشو همکاراشو ورداشت برد تو هتل 5 ستاره تو آمریکا و حالی به هولی همین دیروز مجلس گزارششو خوندا..واقعا بچه کدوم محله ای شما ..چند روزه از بغل کردن مامانه چاوز میگذره که تو این حرفو داری میزنی چرا از اون حرفی نزدی بی وجدان . یادمه وقتی خاتمی رأی اورد یه استادی داشتیم از غماشه شماها میگفت اکثرهم لایعقلون..آیا واقعا اکثریت بی عقلند...تو این انتخابات معلوم میشه اگر به ادامه دهنده راه احمدی رای داند بدونید که حرف اون درست بوده .خاتمی جنایت خیلی کرد اما اندازه یک بند انگشته احمدی نژاد هم نبود چون احمدی مملکت و به قهقرا برده .
اعتراضات مردمی در هشتادو هشت شروع شد یک عده انسان قاتل و جنایتکار ازش سو استفاده کردند و آتش افروزی کردند و یک عده انسان جنایتکار تر و کثیفتر مثل کیهان و تندروهایی مثل شماها به صورت کاملا هدفمند به صورت مارپیچی بنزین ورداشتند و ریختید رو این آتیش و هر مهره ای که ازش واهمه داشتندو سوزوندند تا کارشون راحت تر باشه و بهتر بتونند مملکت نابود کنند با خیال راحت ..خیلی ادم باید احمق باشه که اینا رو نفهمه ...
نتیجه : کاری که شما ها کردید صد برابر کثیفتر و بدتر از کاره فتنه گرهای بدبخته از همه جا بی خبر بود..
رای ما قالیباف .نه احمدی نژاد دوم

سلام

عارف و حقیقت!!!!!

جماعت دوم خردادی و حقیقت!!!!!!

فتنه و حقیقت!!!!!!!

بنده داغ کردم!!!!! جلوی آینه نشستید احتمالاً !

شما حرف بزنید حق دارید !! ما حرف بزنیم داغ کردیم!!! خدا پدر سفسطه رو بیامرزه...

تکراریست... بارها تکرار کرده و پاسخ داده ام. نیازی به تکرار نیست. اگر رای شما قالیباف است دیگه چرا با من دعوا می کنید؟! قالیباف دشمن آقای احمدی نژاد نیست اگر احیانا چنین تصوری دارید. یاعلی

سید محمد امین تقوی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://smat.blogfa.com

اونقدر عالی نوشتین که تمام متنتون رو واو به واو خوندم
الله اکبر به این قلم خدا به شما و امثال شما شیر مردان و شیرزنان ایران اسلامی توفیق دهد که که در روحهای خسته مان امید و سرزندگی می دمید از داشتن همرزمانی غیور مانند شما به خود می بالم بر داشتن همفکرانی اینچنین دلیر افتخار می کنم خداوند نگه دارتان باشد خداوند به شما و همه سربازان امام زمان (عج) و امام خامنه ای سلامتی و توفیق دهد
تا اخرین قطره خونمان پای آرمان های انقلاب و امام عزیزمان ایستاده ایم
نحن قادمون
اللهم عجل لولیک الفرج

غریب پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام خواهری. چقدر خوب گفتید. دقیقا تابلو که از موضع موسوی بلند شده. مخصوصا با اون عکسی که در کنار زنش(با شکل و شمایل مانتو و روسری) توی تلویزیون نشونش داد و قضیه موسوی و زهرا رهنورد رو به یاد آورد. به قول شما حتی نمی خواد خودشو از قضیۀ فتنه مبرا کنه. البته معلومه که برای چه قصدی این کارو می کنه. می خواد رای طرفدارای موسوی رو که لااقل تو تهران کم نیستند رو برای خودش جمع کنه. بیچاره احمدی نژاد هم که دیوارش از همه کوتاه تره و هر کدوم از نامزدها برنامه های تبلیغاتیشونو اول با به ی بسم الله کوبیدن احمدی نژاد شروع می کنن.

رستگار جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://http://meshkat89.blogfa.com/

- کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم ماندنی ... نه حاشیه ای از یاد رفتنی



نجم الراقب شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ق.ظ http://ayobeeshgh.blogfa.com

خواهر ارجمند
سلام
هرچند با ادبیات شما موافق نیستم. ولی ای کاش این حضرت را به کتاب خاطرات آقای جک استرا ارجاع می دادید تا ایشان بفهمند که چه خیانت هایی در بحث هسته ای و اعمال تحریم و تسلیم در حق ملت ایران کرده اند.

ایرانی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

جانا سخن از دل ما می گویی.

واقعا نمی دونم بعضی ها چطور به خودشون اجازه میدن اسم فتنه گر ها رو به زبون بیارن و کمی هم رو بهشون بدهند حتما از اونها تعریف هم میکنن!
ممنون از مطلبتون.

رستگار یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ http://http://meshkat89.blogfa.com/

- هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد ، او گدایی است که حاجت ز گدا می طلبد

تحلیل دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ http://http:/www.tahlil65.blogfa.com

مقام معظم رهبری:

همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.
• مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد.

محسن پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام. حجاب بعد از خلأ ناشی از دوران پهلوی، بعد از انقلاب در ایران باز به جامعه برگشت، ولی به مرور دوباره کم حجابی افزایش یافت. آقای رفسنجانی در خاطراتش در فروردین68 اشاره می کند برای اوّلین بار متوجه شده که خانمها موهایشان را از زیر روسری بیرون می ریزن و جوراب نازک می پوشن! این مسئله به مرور افزایش پیدا کرد و به شکل امروزی رسیده که صورتها آرایش و پاها بدون جوراب و نصف موها هم بیرون هست! حتی برخی اینکار را زیر چادر انجام می دهند.
ولی مسئله دیگر، بحث عفاف است! اواسط دهه هفتاد، روابط دوستی بین جنسیتی افزایش پیدا کرد، به مرور تا اواسط دهه هشتاد دوستی با جنس مخالف برای اکثر اقشار جامعه، عادی شد و حتی داشتن رابطه جنسی دوستها هم برای خیلیها عادی شد، امّا امروزه در اثر تبلیغات ماهواره ها و سینما نگرش کثیف دیگری ایجاد گرفته اون هم اینکه پسر و دختری با هم همخانه بشوند، بعد از مدّتی اگر دیدند با هم سازگاری دارند، با هم ازدواج کنند! یعنی عملاً مثل غربیها از زنا به ازدواج برسند یا رابطه رو به دیگری منتقل کنند. شما این آدرس که خاطرات یک عاقد را نشان می دهد را ببینید که در بخش نظرات چقدر از کسانی که کامنت گذاشتن از اینکار دفاع کردن:

http://1aghed.blogfa.com/post-292.aspx

غرضم از این سخنان این بود که بدانید، که مسئله امروز محدود به پوشش سر و حجاب نیست، شیطان در اثر اهمال نسلهای قبل خیلی پیشروی کرده. باید با هجمه روز دشمن مستقیماً درگیر شد و در حدّ اون کار کنیم وگرنه باید روز قیامت پاسخگو باشیم.

سید محمد امین تقوی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://smat.blogfa.com

میدونیم سرتون شلوغه ولی بی صبرانه منتظره مطلبتون راجه کاپیتان قالیباف هستیم
راستی یه سئوال اگه مثلا تو نظر سنجی ها این اقای کاپیتان و یکی از اون دوتا بازمانده های فتنه بالا باشند چی کار کنیم؟
یه چیزی ذهنمو مشغول کرده که ایا کاپیتان از اون دو بهتر نیست؟
منتظر مطلبتون هستیم تا ذهن هامون کمی باز تر بشه

سید محمد امین تقوی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ http://smat.blogfa.com

مگه میزارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
دیگه مجبورم کردن شرمنده وگرنه نمیخواستم مزاحم شم
منتظرتونم

دین نداری آزاده باش!!!!! شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ

آره جون خودت تو که راست میگی!!!!!!!!!!!!!!
امثال تو با اسم بسیجی هزار غلط میکنن اما خوب که بری تو نخ شون میبینی چه آدمای هرز و بی خودی هستن.
مناطره ها رو اگه نگاه کنی آقای حداد عادل به آقای عارف گفت : من شما رو به انصاف میشناسم و شما آدمه منصفی هستی.
برا امثال تو متأسفم که فقط زر میزنی بدون هیچ اطلاعاتی!!!!
تو پست شهادت اون آتش نشان گفتی اون دخترشه !!! در صورتی که اون دختر کوچولو همونیه که جونش رو نجات داده!!!
این نشون میده چقد بی اطلاع حرف میزنی. اگه جرأتش رو داری ، که نداری نظرم و بذار تا همه بفهمن چقدر شعور امثال تو پائینه و فقط میخوان یه حرفی زده باشن.
هر چی دلتون میخواد میگید وقتی به ما میرسه میگید (ادب مرد به از دولت اوست)!!!!!!!!!!!!1
احمق هایی مثل تو اسم هر چی بسیجی رو به گند و کثافت میکشونن هر چند که شنونده باید عاقل باشه ولی لجن پراکنی امثال تو بی تأثیر نیست.
برو از این کارهات استغفار کن!!!!!!!!

ادب مرد به از دولت اوست.....

سلام. این مطلب رو بزارین همه ببینن:
علی مطهری چند وقت قبل به خاطر عدم تأیید هاشمی مزخرفاتی گفته بود به این مضمون: **اگر سن بالای هاشمی بهونه است یه مسابقه کشتی بندازن بین هاشمی و حداد و یه مسابه دو بین جلیلی و هاشمی تا ببینن کی برنده میشه!؟**در واقع به لاغری حداد و جانبازی جلیلی کنایه زده بود.
...یه جانباز غیور پیدا شد و جواب دندون شکنی به این آقازاده بی ادب داد:

***نامه یک جانباز قطع نخاع شیمیایی به علی مطهری***

بسمه تعالی

آقای علی مطهری؛ فرزند مجاهد بزرگ و معلم مکتبی صدر انقلاب که چندان از تربیت پدر برخوردار نبوده‌ای، تو را به مسابقه دعوت میکنم.

آیا حاضری با من مچ بیاندازی؟ مرا ضعیف میپنداری؟ چنان مشت تو را بفشارم که از درد به خود بپیچی. حاضری از روی همین ویلچیر و یا وقتی حالم بدتر می‌شود از روی تختم، با تو که ظاهراً سالمی و روی زمین راه میروی، با هم مسابقه دو بگذاریم؟ اشتباه نکن! نه فقط مسابقه سرعت،‌ حاضری از حرم امام روح الله تا جمکران مهدی فاطمه(س) پا به پای من بیایی؟ بدون راننده و ماشین؟.

بیا مسابقه قرص خوردن بدهیم. چندتا قرص حاضری در روز بخوری؟ 5 ، 10 ، 20 ؟ من روزی 35 قرص میخورم. میتوانی رکورد مرا بزنی؟ راستی،‌ هرچه به حافظه‌ام فشار می‌آورم، یادم نمی‌آید تو را در جبهه‌ها دیده باشم. کدام جبهه خدمت میکردی؟ در غرب بودی یا در جنوب؟ استخوانهایت از سرمای کردستان ترکیده و انگشتانت سیاه شده یا از حرارت جنوب به عطش مرگ افتاده‌ای و خاک بیابان خورده‌ای؟ در چند عملیات شرکت داشته‌ای؟ چندبار مجروح شدی؟ داغی سرب را چشیده‌ای یا توانسته‌ای خطی از دشمن را بشکافی؟ آیا توانسته‌ای فاصله پنجاه متری در سه راهی شهادت را در شلمچه بدوی؟ چقدر زیر آب میمانی؟

مسابقه بدهیم؟ حاضری در اروند دویست متر زیر آب یک نفس شنا کنی؟ چقدر می‌توانی شیمیایی تنفس کنی؟ حاضری یکبار در خیبر نفس بکشی؟ من با تو مسابقه پول و موقعیت و جایگاه و جهالت نخواهم داد. من با تو مسابقه دلشاد کردن دشمن و ابزار تبلیغ او شدن را نخواهم داد. من با تو مسابقه شهرت پرستی باطل و نوکری طاغوت را نخواهم داد. من با تو مسابقه اهانت به ولایت فقیه را نخواهم داد که پیشتر اثبات کرده‌ام که از جسم و روح و همسر و فرزند و زندگی و آرامشم برای او و نام او و فرمان او و یک لحظه لبخند او نخواهم گذشت و همچون تو، او را کالای مسابقه نخواهم کرد. آیا حاضری با من مسابقه میزان قدرت انقباض و اسپاسم عضلات موقع تشنج را بدهی؟

میدانی آخرین باری که نزدیک بود تشنج کنم کی بود؟ زمانی که از خواندن نامه سخیف تو خشمگین شدم و نزدیک بود از روی ویلچیر زهوار در رفته‌ام نقش زمین شوم و اگر نبود تلاش همسر زجر کشیده‌ام، بار دیگر مسابقه را از تو برده بودم. اما این نامه را نگه میدارم تا حکم مسابقه بعدی من و تو باشد در قیامت؛ تا معلوم شود چه کسی می‌تواند بهتر از روی صراط بدود.نام محفوظ برای اینکه رسانه های حامی شما فکر نکنند به فکر مطرح کردن خودم بودم.
(البته اسم این جانباز شیمیایی علی اکبر امیدیان می باشد)

خدایا، امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان.
خدایا، امام ما خامنه ای را حفظ کن.
تاظهور.
یاعلی.

ابوالفضل اشناب یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ق.ظ http://eshnab.mihanblog.com/

بسم الله

سلام
عارف یقینا کمتر از این حرفهاست که بخواهد فتنه ای ایجاد کند و یا موجی راه بیاندازد.
دلش خوش است که اصلاح طلب است و حرفهای رادیکال می زند.!
غرضی حرف خوبی زد انصافا :
"چطور رویتان می شود بگویید اصلاح طلب اید؟" !
با همه ی افتصاحات دولت اصلاحات دیگر نمی دانیم آقایان به چه رویی گفتمان نخ نمای اصلاح طلبی را علم می کنند.؟

آن طرف هم که آقای روحانی ادعای بی طرفی دارند خیر سرشان...
مردم مشخص خواهد کرد آقایان. مردم

از فضای نوشتاری و وب تان استفاده کردم ، خیلی خوب، خیلی متعهد و باعث افتخار.

پاسخ ده پرسش پیرامون دکتر سعید جلیلی هم در وب حقیر تقدیم می شود.

یاعلی

تمار یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://mgh348.blogfa.com

سلام
ناگفته ای در خصوص دولت خاتمی داشتم که گذاشتم و خودم از اون طلبه ها بودم استفاده کنید از این مطلب

من دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

ه برادر دیگه گول حرف های طلایی شما را نمی خورم
نه اینکه جلیلی را آدم بدی می دونم خیلی هم خوب است رزمنده بود جانباز هست حزب اللهی هم هست ولی همین حرف ها را هم در مورد احمدی نژاد زدید چیه شد جز گرانی و فلاکت چه دستاوردی ایشان داشتند الان می گید برده اید نه نبریده ام می دونم تا وقتی اسلام را یدک می کشیم باید تاون بدهیم می دهیم مرگ بر امریکا و انگلیس و اسرائیل و بقیه جا ها هم می گیم انقلاب فلسطین رو در بس قبول داریم از سوریه هم کاملا دفاع می کنیم
ولی چیزی که دلمو می سوزاند اینا نیست تحریم نیست گرانی نیست ا
سر مون را با این چیز ها گرم می کنید یک دفعه سه هزار میلیارد تومن سر این خلق کلاه میره هی شعار میدین بعدش او اختلاس چند میلیاری بیمه ایران افشا می شه شب می خوابیم دلار چند برابر می شه اینا همه از نادانی است نه از دشمن پس من نمی خوام بار دیگه به کسی رای بدم که همش شعار بده و از داخل غافل بشه
پس رای من فقط ولایتی است

سلام

برادر نیستم.

مگر بنده صاحب منصبی هستم در دولت و منافعی خواهم برد که گول بزنم کسی رو؟ مگه با اینهمه آگاهی و برنامه ها میشه کسی رو گول زد؟!

رأیتان با هرکسی هست مبارک باشد اما حق توهین و تخریب ندارید.

احیانا اگر ولایت پذیر باشید انقدر سیاه نمیبینید. و منکر دستاوردها نمی شوید.

مگر قصاص قبل از جنایت میکنیم که جلیلی را به احتمال ؟؟؟؟ کنار بگذاریم؟!

فقط گرانی و فلاکت ؟ اما این هرگز حقیقت نیست. مراقب باشید حرفهایتان با دشمن مرز مشترک پیدا نکند.

یاعلی

سماء دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

توی جوابی که به "من" دادی گفتی حق توهین و تخریب نداری!!!!!
پس میشه ازت خواهش کنم لطفا یک بار دیگه مطلبی که گذاشتی بخونی!!!!!!!!!!!!!!!!!! هر چی دلت خواسته به آقای عارف گفتی.
اینه که میگم شماها فقط بلدید دیگران رو ارشاد کنید به خودتون که میرسه علامه اید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن رهبر معظم در دیدار مردم گیلان و مازندران و گلستان که در اردیبهشت ماه سخنرانی کردن گفتند تمام کسانی که توسط شورای نگهبان تأئید صلاحیت میشوند افراد صالحی هستند اما شما کسی که از نظر شما صالح تر هست را انتخاب کنید.
نتیجه: چیزهایی که شما نوشتید نمیتونه خصوصیات یک آدم صالح باشه و یا اینکه رهبر معظم اشتباه میگن!!!!!!!!!!!!!!
برات متأسفم که با این چرندیات حتی رهبر رو هم زیر سوال میبری..............

میدونم نظرم تدئید نمیشه چون امثال تو شهامت شنیدن حرف حق رو ندارن....................

اول سلام


نه دوست عزیز هرچی دلم خواسته ننوشتم آنچه که واقعیت هست نوشتم. لطفا حرفهای آقا رو مصادره به مطلوب نکنید. لطف آقاست که احترام میذارن و نهایت تلاششون رو میکنن که تنش ها و کینه ها بوجود نیاد اما این افراد هستند که برهم میزنند. آقا اشتباه نمیکنن جملات آقا پر از صنایع ادبیست که طرف باید عاقل باشه تا پیام رو بگیره. اما امثال عارف و روحانی نه تنها نمی گیرن بلکه سعی میکن ضدش هم عمل کنن.


صحبتهای آقا رو هم در انتقاد به کاندیداها گذاشتم اونها رو خوندید؟ نه. تأکیدات مؤکد آقا در مورد کاندیداها و وظایفشون و خطاهاشون به معنی چی هست احیانا؟ اگه همه درستند چه نیازی به اینهمه نصیحت هست؟


وقتی شناختی از شخصیتی ندارید در مورد صالح بودنش قطعی نظر ندید. اینها رو از خودم که ننوشتم شما گویا اطلاع ندارید. دوست عزیز افشاگری وظیفه یاران آقاست نه خود آقا. ما هم یاران ولایتیم. أین عمار گفتن آقا هم به همین دلیل هست(بنده خودم رو عمار نمیدونم اما وظیفه عماری که روشن کردن حقایق هست بر دوش ماست.) در زمان حضرت علی ع هم ایشان افشاگری نمی کردند بلکه اصحاب این کارو می کردن.و نیز همه ائمه ع.


متاسف نباشید برای من دوست عزیز و مدنظرتون هم باشه که آقا هرگز زیر سئوال نمیرن حتی اگه منی که مریدشم خطا کنم.


"میدونم نظرم تدئید نمیشه چون امثال تو شهامت شنیدن حرف حق رو ندارن" دوست عزیز مونده تا شما با شهامت امثال ما آشنا بشید. چرا انقدر سعی دارید مرز ایجاد کنید و فاصله ها رو افزایش بدید؟ یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد